• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3736 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

خبر كوتاه

افت دماي شديد در راه است

فارس|  معاون امور آمادگي و مقابله سازمان مديريت بحران كشور گفت: افت به يكباره دما از چهارشنبه آغاز مي‌شود. اين افت دما از 8 درجه تا 12 درجه خواهد بود و در برخي نقاط تا 14 درجه نيز پيش‌بيني مي‌شود كه بسيار بي‌سابقه است. اكبرپور در اين خصوص گفت: سازمان هواشناسي اخطاريه‌اي در زمينه ورود يك سامانه بارشي برف و باران به كشور اخطار داد كه اين سامانه از تاريخ 12 تا 16 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. سامانه‌اي كه در كل جغرافياي كشور اثرگذار است. بارش باران در استان‌هاي جنوبي كه البته در برخي از آنها مانند سيستان و بلوچستان به صورت سيلاب و آب‌گرفتگي خواهد بود و در استان‌هاي مركزي، زاگرس و البرز بارش به صورت برف است.


بازداشت كودك 5 ساله ايراني در فرودگاه امريكا

در پي دستور ضدمهاجرتي جديد امريكا، ماموران فرودگاه بين‌المللي ويرجينيا به دست كودك 5 ساله ايراني- امريكايي دستبند زدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاري آناتولي تركيه، اين كودك 5 ساله ساعت‌ها در حالي كه به دست‌هايش دستبند زده بودند در فرودگاه بين‌المللي واشنگتن دالس در ايالت ويرجينيا در بازداشت ماند. كودك مذكور كه مادرش شهروند ايران است، در ايالت مريلند امريكا، متولد شده است. اين كودك بعد از ساعاتي آزاد شد.  موضوع بازداشت اين كودك را سناتور مريلند فاش كرد. شان اسپايسر، سخنگوي كاخ سفيد، در پاسخ به اين موضوع مدعي شد: اينكه تصور شود فردي به علت سن يا جنسيتش نمي‌تواند تهديد امنيتي باشد، اشتباه است. ما ورود پناهجويان به امريكا را به اين علت كندتر كرده‌ايم.


اختصاص 4 هزار ميليارد تومان براي رفع تنش آب شرب در استان‌هاي جنوبي

ايسنا|  هيات وزيران در جلسه روز گذشته خود به رياست رييس‌جمهور، با اختصاص مبلغ 4 هزار و 908 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار براي رفع تنش آب شرب در شهرهاي در معرض تنش آبي در استان‌هاي فارس، بوشهر، هرمزگان و كرمان موافقت كرد. همچنين، گزارش بازديد معاون اجرايي رييس‌جمهور از مناطق سيل‌زده جنوبي استان سيستان و بلوچستان خصوصا شهرستان‌ها و روستاهاي كنارك، چاه‌بهار، قصرقند، فنوج، نيك‌شهر و ايرانشهر و برخي شهرهاي ديگر به هيات وزيران ارايه شد و مقرر شد با توجه به تخريب بيش از 60 درصدِ حدود هزار دستگاه واحد مسكوني قديمي و آسيب كمتر از 60 درصد قريب به دو هزار واحد ديگر، تسهيلات و منابع لازم پس از بررسي و تاييد مراجع ذي‌ربط در اختيار آسيب‌ديدگان قرار گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون