• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3747 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

رسيدگي مجدد به پرونده «محمدعلي طاهري» در دادگاه انقلاب

وكيل‌مدافع محمدعلي طاهري از رسيدگي مجدد به پرونده موكلش در هفته دوم اسفند ماه در شعبه 26 دادگاه انقلاب به رياست قاضي احمدزاده خبر داد.
به گزارش ايسنا، سيدمحمود عليزاده طباطبايي با بيان اين مطلب، اظهار كرد: حكم اعدام موكلم از سوي ديوان عالي كشور نقض شده بود و اكنون پرونده به دادگاه انقلاب برگردانده شده و قرار است در هفته دوم اسفند ماه، دادگاه وي برگزار شود. عليزاده‌طباطبايي 27 شهريور ماه سال 95 در گفت‌وگو با ايسنا درباره پرونده محمدعلي طاهري - سركرده‌ گروه عرفان حلقه - گفته بود: موكلم در خصوص يكي از اتهامات مطروحه در پرونده، به 5 سال حبس محكوم شده بود.
براي موكلم در رابطه با اتهام افساد في‌الارض حكم اعدام صادر شده بود كه پرونده به ديوان عالي كشور ارسال شد و در نهايت ديوان عالي اين حكم را نقض كرد.
عليزاده‌طباطبايي گفته بود كه تقاضاي تبديل قرار بازداشت به قرار وثيقه را داشتيم كه با اين درخواست موافقت نشد و مجددا قرار بازداشت براي موكلم تمديد شد.
 سخنگوي قوه قضاييه نيز در نشست خبري مورخ 29 شهريور ماه سال 94 در پاسخ به سوالي مبني بر وضعيت پرونده محمدعلي طاهري سركرده‌ گروه عرفان حلقه گفته بود: حكم صادره براي محمدعلي طاهري مورد اعتراض قرار گرفت و اكنون پرونده به ديوان عالي كشور ارسال شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون