• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3813 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

ويژه

بانك‌پاسارگاد، بانك برتر ايران
بر اساس ارزيابي موسسه معتبر يوروماني، بانك‌پاسارگاد موفق شد براي سومين سال متوالي، عنوان بانك برتر ايران را از آن خود كند. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك با اعلام اين خبر گفت: نشريه يوروماني كه يكي از معتبرترين نشريات بين‌المللي در زمينه ارزيابي بازارهاي مالي و بانك‌ها در جهان محسوب مي‌شود، هر سال برترين بانك هر كشور را با ارزيابي دقيق عملكرد تمامي بانك‌هاي آن كشور مشخص كرده و جايزه‌اي به آن بانك اعطا مي‌كند.


رونمايي ايران‌كارت بانك آينده
جامعه فرهنگي ياوري، سازمان خيريه‌اي است كه با هدف رفع كمبودهاي آموزشي مناطق محروم و دور افتاده با تمركز در جنوب خراسان تشكيل شده است.
اين جامعه به فعاليت‌هاي مدرسه‌سازي، مدرسه‌ياري، توسعه خلاقيت دانش‌آموزان و نظاير آن در مناطق محروم و دور افتاده مي‌پردازد. سامانه ايران‌كارت بانك آينده، راهكاري نوين براي حمايت از جامعه فرهنگي ياوري، ارايه كرده است.  براي اين منظور، ايران‌كارت ياوري، كه يك كارت بانكي عضو شبكه شتاب است، در اختيار هواداران جامعه فرهنگي ياوري قرار مي‌گيرد و پس از آن معادل درصدي از كليه خريدهاي هواداران در سراسر كشور به حمايت از اقدامات جامعه مذكور تخصيص مي‌يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون