• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3173 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن

تشكل‌ها

ذخيره‌سازي مناسب ميوه شب عيد |يك مقام مسوول در وزارت جهادكشاورزي با بيان اينكه براساس تصميم ستاد تنظيم بازار مقرر شده 41 هزار تن پرتقال و بيش از 20 هزار تن سيب براي شب عيد ذخيره شود، گفت: ذخيره‌سازي به اندازه كافي انجام شده است. دلاور حيدرپور به مهر گفت: توليد پرتقال در استان مازندران در سال جاري نسبت به سال گذشته مقداري كمتر بود اما سال پيش ما با مازاد محصول مواجه بوديم كه اين مساله باغداران را دچار دردسر كرد و بسياري از اين محصول پس از عيد در انبارها از بين رفت. درست است كه امسال مقدار توليد كمتر از سال قبل است اما همين ميزان توليد نياز كشور را تامين مي‌كند و ما مشكلي از اين جهت نداريم.

برنامه‌ريزي براي ارايه خودروهاي جديد |رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به بازديد روز گذشته اعضاي اين كميسيون از مركز تحقيقات و توسعه ايران خودرو و سايپا گفت كه اين دو خوردرو ساز بزرگ هر كدام در سال آينده چند محصول جديد وارد بازار مي‌كنند. رضا رحماني گفت: در بازديد اعضاي كميسيون صنايع از مركز تحقيقات و توسعه ايران خودرو و سايپا وضعيت توليد، كيفيت محصولات و برنامه‌ريزي براي ارايه محصولات جديد اين دو خودروساز مورد بررسي قرار گرفت. ايران خودرو و سايپا هر دو كارهاي خوبي را براي ارايه محصولات جديد در سال آينده آغاز كرده‌اند و هر كدام 3، 4 محصول براي سال 94 دارند كه بر روي آنها كار مي‌كنند و اين محصولات به تدريج وارد بازار مي‌شوند.

اعلام مراكز برگزاري نمايشگاه‌هاي بهاره| نايب‌رييس اتاق اصناف كشور از برگزاري پنج نمايشگاه بهاره در تهران خبر داد و گفت: براي امسال كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه‌هاي بهاره با تخفيف پنج تا 15 درصدي به شهروندان ارايه مي‌شود. ابراهيم درستي گفت: امسال در پارك ارم، حكيميه تهرانپارس، بوستان ولايت، خاوران و تختي نمايشگاه‌هاي بهاره برگزار مي‌شود. سعي مي‌كنيم نسبت به سال‌هاي گذشته به لحاظ كيفيت و قيمت كالاهاي عرضه شده تفاوت محسوسي داشته باشيم و محصولات با كيفيت و قيمت بهتري عرضه شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون