• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3831 -
  • ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

ار گاز در خرمشهر جان يك زن را گرفت

انفج
انفجار گاز در يك واحد مسكوني در خرمشهر به مرگ يك زن و مصدوميت ۶ نفر منجر شد. حسن سواريان، رييس بيمارستان وليعصر(عج) خرمشهر گفت: در پي انفجار كپسول گاز در شامگاه سه شنبه در يك منزل مسكوني واقع در منطقه دربند غربي، ۶ نفر از اهالي خانواده ساكن منزل آسيب ديدند كه براي مداوا به بيمارستان وليعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
وي، درصد سوختگي تمام مصدمان را ۸۰ درصد اعلام كرد و افزود: پس از انتقال مصدومان به بيمارستان، كد بحران بلافاصله اعلام شد اما به دليل شدت جراحات و همچنين درصد بالاي سوختگي، پس از اقدامات فوري كه توسط كادر پزشكي انجام شد، مصدومان به بيمارستان تخصصي سوانح و سوختگي آيت‌الله طالقاني اهواز منتقل شدند.
سواريان ادامه داد: در طول مسير يك نفر از مصدومان دچار ايست قلبي شد كه با انجام كارهاي احيا (سي.پي.آر) به زندگي برگشت و در نهايت تمام مصدومان زنده به بيمارستان طالقاني اهواز تحويل داده مي‌شوند. وي در ادامه از مرگ يك زن خبر داد و گفت: طبق پيگيري‌هاي انجام شده، مادر ۲۸ ساله فوت شده و بقيه در ‌آي‌سي‌يو بيمارستان طالقاني بستري هستند اما حال مساعدي ندارند. بنا به اعلام آتش‌نشاني خرمشهر استفاده غيراصولي و غيرايمن از گاز مايع براي رفع گرفتگي فاضلاب منزل باعث انفجار و ريزش سقف خانه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون