• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3838 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

سردار رمضان شريف در سخنراني پيش از خطبه‌ها:

صهيونيست‌ها نتوانستند به هدف خود درباره تشكيل كشوري از نيل تا فرات برسند

گروه سياسي| رييس ستاد مركزي انتفاضه فلسطين با بيان اينكه جبهه مقاومت با از بين بردن خليفه خودخوانده داعش در سرزمين شامات بار ديگر توجه مسلمانان و جهان را به موضوع حقانيت فلسطين معطوف خواهد كرد، گفت: تشكيل نيروي قدس سپاه نقطه عطفي در مبارزات فلسطين و در راستاي توانمندسازي مبارزات اين مردم براي رسيدن به اهداف واقعي‌شان است. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات سردار رمضان شريف در مراسم روز جهاني قدس به شرح زير است:
  با نامگذاري روز جهاني قدس در راستاي مبارزات بحق مردم فلسطين از سوي امام تمامي اهداف و استراتژي رژيم صهيونيستي به فراموشي سپرده شد و آنها نتوانستند به اهداف خود كه همان تشكيل كشوري از نيل تا فرات بود برسند.
  با نامگذاري روز جهاني قدس دو خط آبي پرچم فلسطين كه نماد از نيل تا فرات است كاملا از بين رفت و اين رژيم نتوانست اين استراتژي را اجرايي كند و ديوار بتني جاي خود را به آن دو خط آبي داده است.
  ديوار حايل مشكلي را از مشكلات اسراييل حل نخواهد كرد، مبارزان فلسطيني تا رسيدن به اهداف خود كه همانا به دست آوردن سرزمين خود از اين ديوار بتني عبور خواهند كرد و هيچ مانعي نمي‌تواند مبارزات آنها را متوقف كند.
  افشاگري دو كشور حامي تروريست عامل ديگري براي جلب‌توجه افكار عمومي جهان به موضوع فلسطين شد.
  در ابتداي انقلاب به دليل سازش اعراب از جمله امضاي پيمان كمپ ديويد فلسطينان دچار سرخوردگي شده بود اما با پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر مردم فلسطين با تدبير و رهنمودهاي امام و پيگيري‌هاي مقام معظم رهبري مبارزات خود را آغاز كردند و اسراييل را كه روزگاري مدعي ايجاد يك كشور عظيم بود، متوقف كردند.
  اسرييلي كه روزگاري مدعي بود با همين گفتمان انقلاب اسلامي و تجربه‌هاي دفاع مقدس توسط يكي از كوچك‌ترين كشورهاي دنيا و بعد از آن توسط حماس در جنگ‌هاي غزه متوقف و مهار شد.
  ميزان قرابت به اين گروه‌ها به پايبندي آنها به آرمان‌ها و اهداف مقدس جهاد و مبارزه در راه آزادسازي قدس است و در اين زمينه چشم‌انداز خوبي متصور هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون