• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3838 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

خبر كوتاه

مردم به بانك‌مركزي اعتماد كنند

معاون نظارتي بانك مركزي گفت: تنها مرجع رسمي ارايه اطلاعات سيستم بانكي كشور بانك مركزي است و مردم به اين مرجع اعتماد و اطمينان داشته باشند. فرشاد حيدري با اشاره به اينكه سيستم بانكي كشور از سلامت نسبي برخوردار است، افزود: من به عنوان نماينده بانك مركزي اين اطمينان را به هموطنان مي‌دهم كه بانك‌ها و موسسات تحت نظارت بانك مركزي ايمن و مطمئن هستند و سپرده‌گذاري در آنها هيچ گونه مشكلي ندارد. وي با تاكيد بر اينكه مشتريان سيستم بانكي با اطمينان و خيالي آسوده به اين سيستم اطمينان و اعتماد كنند، گفت: مشتريان سيستم بانكي بدون توجه به شايعات به خصوص در فضاي مجازي كه منشا آن مشخص و معتبر نيست، توجه نكنند و برحسب نياز خود به شعبات بانك‌ها مراجعه كنند. معاون نظارتي بانك مركزي در ادامه توضيح داد: هموطنان اطلاعات لازم را از طريق مرجع رسمي كه بانك مركزي جمهوري اسلامي است در قالب اطلاعيه‌ها و مصاحبه‌ها دريافت كنند و به اين اطلاعات اطمينان و اعتماد داشته باشند، زيرا بانك مركزي به عنوان نماينده مردم حافظ سپرده‌ها و حقوق آنها است.

 

برخورد سليقه‌اي عراقي‌ها در تجارت با ايران

رييس اتاق بازرگاني مشترك ايران و عراق گفت: برخورد عراقي‌ها در تجارت با ايران سليقه‌اي، حزبي و منطقه‌اي است، بنابراين بايد براي برخورداري از يك تجارت بدون تلاطم با اين كشور مسوولان ما تذكرات لازم را به مسوولان عراقي بدهند. يحيي آل اسحاق در گفت‌وگو با فارس در مورد روابط تجاري ايران و عراق گفت: متاسفانه مجموعه نظام مديريتي و تصميم‌گيري در زمينه تجارت و بازرگاني در كشور عراق، از وضع ثابتي برخوردار نيست و مدام در حال تغيير و تلاطم است. رييس اتاق بازرگاني مشترك ايران و عراق افزود: هر روز در يكي از حوزه‌هاي حمل و نقل، استاندارد، بيمه و امثال آن در اين كشور با قانون جديدي مواجه مي‌شويم و برخوردها در رابطه با كالاهاي صادراتي ايران به اين كشور كاملا شخصي، منطقه‌اي، حزبي و گروهي است.
وي با تاكيد بر اينكه با توجه به متلاطم بودن بازار تجاري عراق، تجارت با اين كشور سخت است، گفت: البته اين موارد منجر به چشم‌پوشي از بازار عراق نمي‌شود و افرادي كه روحيه مواجهه با اين مسائل را دارند مي‌توانند در اين بازار موفق باشند.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون