• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

حضرت والا

شرح: حضرت والا سال ۱۹۷۵ در مصر منتشر شد و حالا در ايران منتشر شده است. اين رمان داستان كارمندي است كه وقتي براي نخستين بار پايش به اتاق يكي از مديركل‌ها باز مي‌شود، تشريفات و مناسبات اداري او را مسحور مي‌كند و با خودش عهد مي‌بندد كه روزي ميز رياست را از آن خود كند. حضرت والا روايتِ اين طي طريق است كه توسط عثمان بيومي، شخص اول داستان انجام مي‌شود تا به تدريج مدارج ترقي را طي كند و در اين راه خيلي چيزها را از دست مي‌دهد... اين اثر نجيب محفوظ به ترجمه كريم پور زبيد در نشر كتاب پارسه منتشر شده است.

 

دارم آروم مي‌شم با تو

شرح: داود ناقور جديدترين آلبومش به نام «دارم آروم مي‌شم با تو» را روانه بازار كرد. چهارمين اثر اين خواننده با همت شركت «آواي نكيسا» به مديريت «غلام علمشاهي» منتشر شده است. محمد كاظمي، الناز يوسفي، مرجان زنگنه، مجيد رضازاده، علي منصوري، پيام هوشمند، امين قباد و بهراد بختياري از جمله عوامل توليد اين مجموعه هستند. داود ناقور در بخش ترانه و موسيقي آلبوم دارم آروم مي‌شم با تو نيز هم حضور داشته است. دوست دارم، استثنايي، فوق ستاره، ترديد و آرامش و... عناوين برخي از قطعات اين آلبوم است.

 

 ريچارد ادون بازي‌هاي جاني

شرح:توي عكس‌هايي كه قرار است خبر نمايشگاه را تبليغ كند، مي‌بينيم كه مرداني با حال و هواي عجيب و غريب، در پس‌زمينه سياه و سفيد عكس ايستاده‌اند و هركس براي خودش شكلكي درمي‌آورد. همين است كه مي‌شود حدس زد، در نمايشگاه تازه حميد جاني‌پور با عكس‌هايي متفاوت و عجيب روبه‌رو مي‌شويم و چه چيز بهتر از تفاوت. حميد جاني‌پور، از عكاس‌هاي قديمي مطبوعات است كه اين روزها در شبكه‌هاي مجازي اينستاگرام و فيس‌بوك، مخاطب‌هاي زيادي دارد و عكس‌هايش كه معمولا متفاوت از فضاي غالب اين صفحات است، حسابي مخاطب دارد. اين نمايشگاه ديروز در گالري مهروا در خيابان آبان جنوبي افتتاح شده است .

 

 مرگ ماهي

شرح: «مرگ ماهي» چهارمين فيلم روح‌الله حجازي است، كارگردان جواني كه سه فيلم قبلي‌اش با مضاميني اجتماعي و متفاوت، ميان تماشاگر سينمايي جا باز كرده. فيلمي كه فهرست پروپيماني از بازيگران و چهره‌هاي اين روزهاي سينما را دارد و قصه خانواده‌اي را تعريف مي‌كند كه براي سه روز دور هم جمع شده‌اند. نيكي كريمي، علي مصفا، طناز طباطبايي، بابك حميديان، ريما رامين‌فر، اميرجعفري، سحر دولت‌شاهي و بابك كريمي بازيگران اين فيلم هستند. بازيگراني كه بازي‌هاي يكدست و خوبي را به نمايش گذاشته‌اند و اگر بخواهيم از ستاره‌ آنها حرف بزنيم، قاعدتا بايد نيكي كريمي را انتخاب كنيم .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون