• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3881 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

هفته چهارم ليگ برتر آغاز مي‌شود

پرسپوليس- سياه‌جامگان بدون كمال


پرسپوليس امروز در روز آغازين هفته چهارم ليگ برتر با سياه‌جامگان روبه‌رو خواهد شد. سرخ‌ها كه هفته آينده بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروند، اميدوارند با كسب برتري در بازي امروز، همچنان صدر جدول را حفظ كنند. برانكو گفته اين بازي يك تمرين بسيار جدي براي بازي با الاهلي عربستان است و از همين حيث آنها با تمام قوا به زمين مي‌روند.  
پرسپوليس البته اين روزها حاشيه هم كم ندارد. جديدترين حاشيه اين تيم احتمال جدايي كمال كاميابي نيا است. هافك دفاعي درخشان فصل گذشته كه حالا با برانكو وارد چالش شده است. ايوانكوويچ ديروز ليست 18 نفره تيمش را براي بازي سياه‌جامگان اعلام كرد؛ ليستي كه در آن نام كمال كاميابي‌نيا وجود نداشت. بعد هم خبري مبني بر اخراج او از پرسپوليس به گوش رسيد؛ خبري كه ظاهرا خيلي هم خالي از واقعيت نبود. برانكو در كنفرانس خبري پيش از بازي با سياه‌جامگان در اين مورد گفت: «كمال در ليست ما نيست. به خاطر اينكه از وضعيت خودش ناراضي است و به او 24 ساعت فرصت داديم تا فكر كند و تصميمش را براي رفتن يا ماندن بگيرد.
او از موقعيتي كه در تيم دارد‌ ناراضي است. از طرفي هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحي است و طبيعي است كه نخواستم بازيكن ناراضي در تمرين باشد. » البته برانكو به صراحت ماجراي رفتن او از پرسپوليس را هم تكذيب مي‌كند: «طبيعي است كه اجازه جدايي به كاميابي‌نيا داده نمي‌شود. اگر بازيكن مايل به رفتن بود بايد همان زمان مي‌رفت همان طور كه طارمي اين شانس را داشت كه مذاكره كند. ما به خاطر بازي‌هاي حساسي كه داريم بازيكني را رها نمي‌كنيم مگر اينكه پيشنهاد 5 ميليون دلاري برايش بيايد. »
كمال هم البته به شايعات واكنش نشان داده. به وي‍ژه آنكه برخي مشكل او را مالي مي‌دانستند. كاميابي‌نيا به خبرگزاري فارس گفته: «به هيچ عنوان بحث مسائل مالي در اين بين وجود ندارد و بحث من با باشگاه مالي نيست.» در نتيجه موضوع به همان نارضايتي كاميابي‌نيا از عدم حضورش در تركيب فيكس برمي‌گردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون