• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3899 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور

خواهر مقتوله: خواهرم قصد داشت از شوهرش جدا شود

استاد دانشگاه بعد از كشتن 4 نفر از اعضاي خانواده‌اش خودكشي كرد

اعتماد| مرد جوان بعد از اينكه مادر و پدرش را از شهرستان به تهران دعوت كرد آنها را به دفتر كارش برد و با چاقو كشت، سپس به خانه‌اش آمد و همسر و فرزندش را كشت و در انتها با چاقو خودكشي كرد. به گفته رييس دادسراي جنايي تهران، انگيزه قتل اختلاف‌هاي خانوادگي است. ساعت 9 شب دوشنبه زن جواني با كلانتري تماس گرفت و خبر داد كه از صبح هر چه با خواهر و دامادشان تماس گرفته جواب تلفنش را نداده‌اند و وقتي جلوي در خانه‌شان رفته روي نرده‌هاي دزدگير خانه با قطره‌هاي خون مواجه شده است. زن بعد از ديدن قطره‌هاي خون روي نرده‌هاي دزدگير براي باز كردن در سراغ كليدساز مي‌رود و بعد از اينكه كليدساز در خانه را باز مي‌كند جسد سه نفر اعضاي خانواده‌اش را مي‌بيند كه گوشه‌اي از خانه افتاده‌اند. زن با ماموران پليس تماس مي‌گيرد و بعد از حضور ماموران؛ آنها جسد هر كدام از اعضاي اين خانواده را مي‌بينند كه غرق در خون گوشه‌اي از خانه افتاده‌اند. پژمان مرد 40 ساله، همسر مينو 34 ساله و پدر پارسا 14 ساله بعد از كشتن همسر و پسرش با چاقو رگ گردن خودش را نيز زده است. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه ۲۷ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
خواهرم قصد طلاق از دامادمان را داشت
خواهر مينو در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مينو با همسرش، به كارآگاهان گفت: «قرار بود تا امشب (دوشنبه شب) مادرمان از مسافرت به يك كشور اروپايي به ايران بيايد. طبق قرار قبلي با مينو، حدودا ساعت 2بعدازظهر با گوشي تلفن همراه مينو تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خميني را با هم بگذاريم اما او پاسخگوي تماس‌هاي من نبود؛ چندين بار و در ساعت‌هاي مختلف با مينو تماس گرفتم اما جواب نداد. با گوشي تلفن همراه همسرش (پژمان) تماس گرفتم اما او نيز پاسخگو نبود، با تلفن همراه پارسا تماس گرفتم اما او نيز پاسخگوي تماس‌هاي من نشد؛ حدودا ساعت هشت‌ونيم به منزل خواهرم رفتم، زنگ خانه را زدم اما كسي در را باز نمي‌كرد؛ ماشين‌هاي مينو و پژمان هر دو در پاركينگ ساختمان بود؛ به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم - واحد ششم رفتم؛ زنگ زدم اما كسي در را باز نكرد؛ ناگهان متوجه آثار خون روي نرده‌هاي دزدگير آپارتمان شدم؛ مي‌دانستم كه مينو و پژمان با يكديگر اخلاف شديد پيدا كرده‌اند و حتي خواهرم چندين بار از پژمان درخواست طلاق كرده بود، ترسيدم و به دنبال كليدساز رفتم؛ زماني كه وارد خانه شديم، همه جا پر از آثار خون بود؛ داخل اتاق خواب، جسد مينو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نيز در داخل حمام بود؛ با سر وصداي من، همسايه‌ها به طبقه دوم آمده و پس از دقايقي پليس در محل حاضر شد.» يكي از همسايه‌ها نيز كه در محل قتل حضور داشت، گفت: «اين خانواده يك‌سالي مي‌شود كه به اينجا آمده‌اند و در اين مدت هيچ كس از آنها صدايي نشنيد. پژمان مردي آرام و متين بود كه با همسايه‌ها ارتباط زيادي نداشت؛ شب حادثه وقتي ماموران براي شكستن در خانه آمدند، متوجه شدم كه پژمان استاد دانشگاه كرمان بوده است. شب حادثه هم هيچ كدام از همسايه‌ها صدايي از خانه آنها نشنيدند، باورش سخت است كه اين آدم همچين كاري را كرده باشد.»
در تحقيقات پليس معلوم شد كه پدر و مادر پژمان يكي ۶۸ ساله و ديگري ۶۵ ساله قرار بوده از شهرستان به تهران بيايند. پليس هر چه با آنها تماس گرفت هيچ كدام جواب گوشي تلفن‌شان را ندادند. اما لباس‌ها و وسايل سفر اين پدر و مادر در خانه پژمان بود و كسي هم از آنها خبر نداشت. پليس براي پيگيري ماجرا به دفتر كار پژمان در خيابان پاسداران رفت و با جسد پدر و مادر او مواجه شد. آن هم در حالي كه هر دو با چاقو كشته شده بودند. كارآگاهان تصاوير دوربين مداربسته مقابل دفتر پژمان را بررسي كردند و ديدند كه پژمان همراه با پدر و مادرش سه نفري وارد دفتر شده‌اند.
علت قتل اختلاف‌هاي خانوادگي بود
قاضي محمد شهرياري، رييس دادسراي جنايي تهران نيز درباره اين قتل گفت: تحقيقات ابتدايي نشان مي‌دهد اختلاف خانوادگي عامل اين جنايت بوده است و همه اعضاي خانواده با ضربات چاقو به قتل رسيده و قاتل پس از قتل‌عام خانوادگي با زدن شاهرگ خود به اين جنايت‌ها پايان داده است. بنا به اين گزارش، تحقيقات بيشتر اين پرونده به دستور بازپرس پرونده در اداره ۱۰ پليس آگاهي تهران در حال بررسي است. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل در محل جنايت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقيقات از ديگر اعضاي خانواده مقتولين پرونده در دستور كار قرار گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون