• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3899 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور

خادم كوتاه نيايد

منصور برزگر عضو شوراي فني كشتي آزاد

1- وزارت ورزش عملا آب را به‌روي كشتي بسته است و بنا به اعلام معاون وزير ورزش، قصد ندارد بودجه فدراسيون كشتي را پرداخت كند. آقازاده، معاون وزير ورزش كه آشنايي با ورزش ندارد، ديروز در يك گفت‌وگوي راديويي، با افتخار از تخصيص 90درصدي بودجه سالانه فدراسيون فوتبال مي‌گويد و در مقابل اعتراض كشتي مي‌گويد «همين قدر دريافت كرده‌ايم و خودشان بقيه را تامين كنند». وزارت ورزش اول سال يك تفاهمنامه با فدراسيون كشتي بسته و قرار شده ١٤ ميليارد تومان امسال پرداخت كند. تا الان كه به ماه ششم نزديك مي‌شويم بايد نصف اين مبلغ را پرداخت مي‌كرده، يعني هفت ميليارد تومان اما نصف اين هفت ميليارد تومان را هم ندادند و حالا حاضر نيستند بقيه را پرداخت كنند.
2-  صحبت‌هاي آقازاده، معاون وزير نوعي دهن‌كجي و بي‌احترامي به جامعه كشتي است. از دكتر روحاني، رييس‌جمهور محترم مي‌خواهم شخصا يا از طريق جهانگيري، معاون اول خود وارد اين موضوع شوند و اجازه ندهند كشتي اسير لجبازي و ندانم‌كاري آقازاده و همكاران او شود. رييس‌جمهور، مردم كشتي را دوست دارند و به‌شدت مسائل آن را پيگيري مي‌كنند. به شخصه صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني را تبريك مي‌گويم زيرا اين موفقيت باعث خوشحالي مردم شده كه ارزش بسيار بالايي دارد و بايد از كي‌روش و بازيكنان تيم ملي تقدير شود.
3-  ما ورزشي‌ها كنار هم هستيم و بايد از تمام ظرفيت رشته‌هاي مختلف ورزشي براي ايجاد شور و نشاط در جامعه استفاده كنيم و از سوي ديگر متوليان امر نيز بايد كنار ورزشكاران، مربيان و دست‌اندركاران حضور داشته و از آنها حمايت كنند. قهرماني در رقابت‌هاي جهاني كشتي فرنگي نوجوانان در گرجستان براي نخستين‌بار، قهرماني در مسابقات جهاني كشتي فرنگي جوانان در فنلاند براي نخستين بار، نايب‌قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان در رقابت‌هاي جهاني فرانسه براي دومين بار، عنوان سوم جهان توسط تيم ملي كشتي آزاد جوانان در رقابت‌هاي جهاني فنلاند، قهرماني تمامي رده‌هاي سني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) در رقابت‌هاي قهرماني آسيا براي نخستين‌بار، قهرماني تيم ملي كشتي آزاد در رقابت‌هاي جام جهاني در كرمانشاه كه با شكست تيم امريكا در ديدار فينال همراه بود و از نظر بعد سياسي براي كشور بسيار اهميت داشت، بخشي از موفقيت‌هاي كشتي است.
4-  بعد از قهرماني‌هاي متعدد كشتي در جام جهاني و رقابت جهاني، حتي شرايط يك ديدار اختصاصي با رييس‌جمهور فراهم نشده، هيچ پاداشي به اين حجم موفقيت‌ها و قهرماني‌هاي بزرگ كشتي‌گيران از بعد از المپيك تا الان داده نشده و از سوي ديگر حتي از يك پيام تبريك نيز دريغ مي‌كنند. سوال ما اين است كه؛ چه مشكلي با كشتي دارند؟ كشتي، ورزش ملي و ورزش اول كشور ما است، اين مقدار بي‌توجهي براي چيست؟ دوستان نبايد از نجابت كشتي‌گيران و سكوت بلندمدت آنها برداشت ديگري بكنند و اگر قرار است پاداشي داده شود تمامي رشته‌ها مد نظر قرار داده شود. ما از خادم مي‌خواهيم در برابر اين زورگويي‌ها كوتاه نيايد و از حق كشتي دفاع كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون