• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3181 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن

سرخط خبرها

  اميررضا خادم، معاون حقوقي وزارت ورزش با اشاره به درخواست اين وزارتخانه براي در اختيار داشتن منابع حاصل از فروش سرخابي‌ها براي كامل كردن طرح‌هاي نيمه‌تمام، اعلام كرد تنها بخشي از اين درآمد، آن هم براي تسويه بدهي‌هاي اين دو تيم به وزارت ورزش داده مي‌شود. خادم تاكيد كرد كل بدهي‌هاي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گردن دولت است و در واقع خريداران، دو باشگاه صفر كيلومتر را تحويل خواهند گرفت.
  علي صفايي و علي ميرزابيگي، داور و كمك‌داور ديدار نفت تهران و پيكان از عليرضا منصوريان به دليل تهمت افترا و نشر اكاذيب و اظهارات خلاف واقع به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كردند.
  مدير تيم ملي فوتبال اميد اعلام كرد كه شايعه كناره‌گيري محمد مايلي‌كهن از تيم صحت ندارد و او با قدرت كار خود را در تيم اميد انجام مي‌دهد.
  مراسم «جايزه ناصر حجازي» به قصد فرهنگ‌سازي در راستاي تكريم پيشكسوتان ورزش و هنر، ايجاد انگيزه با رقابتي سالم در ميان بازيكنان فوتبال و... در آستانه سالروز درگذشت دروازه‌بان پيشين تيم ملي فوتبال ايران (خردادماه) برگزار خواهد شد. قرار است در اين مراسم علاوه بر اهداي تنديس ناصر حجازي به برخي چهره‌هاي ورزشي هنر، فيلم «من ناصر حجازي هستم» هم به نمايش درآيد.
  كميته استيناف كنفدراسيون فوتبال آسيا هشتم اسفند پاسخ پرونده جنجالي ديدار ايران و عراق را مي‌دهد.  
  پس از مخالفت كشور سوئد با برگزاري ديدار ايران و شيلي در تاريخ پنجم فروردين در اين كشور، هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري اين ديدار در كشور اتريش به عمل آمده است و فدراسيون ايران نيز براي حضور در اين كشور درخواست رواديد كاروان تيم ملي را براي سفارت اتريش ارسال كرده است. اين بازي دوستانه در هارتبرگ اتريش برگزار خواهد شد.
  منصور برزگر، سرمربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد اعلام كرد توجه به كشتي نونهالان و نوجوانان جهت پشتوانه‌سازي براي آينده كشتي امري مهم و حايز اهميت است كه نبايد هرگز فراموش شود. اين پيشكسوت كشتي همچنين تاكيد كرد بودجه فعلي فدراسيون كشتي كفاف برنامه‌هايش را نمي‌دهد و بايد مسوولان توجهي ويژه به اين مساله داشته باشند.
  حسين عسگري به مدال طلاي ماده تايم تريل مسابقات قهرماني سال 2015آسيا دست يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون