• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3921 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

دستگيري4 مرد متهم به قتل جوان مهابادي

برنا| قاتلان جوان مهابادي در كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شدند. اصلان حيدري؛ دادستان عمومي و انقلاب مهاباد گفت: پرونده قتل پسر جوان مهابادي كه جسدش نيز سوزانده شده بود در مرحله بازپرسي است. پس از دريافت گزارش مردمي مبني بر وجود يك جسد ناشناس و سوخته در اطراف مهاباد، بلافاصله موضوع در دستور كار دادستاني قرار گرفت و به بازپرس ويژه قتل ارجاع داده شد. بازپرس ويژه قتل به همراه ماموران پليس آگاهي در محل كشف جسد، حاضر شدند و بازپرس نيز دستور تشخيص هويت و شناسايي قاتلان را صادر كرد.
 حيدري با اشاره به شناسايي هويت مقتول در كمتر از 24 ساعت افزود: بر اساس گفته والدين مقتول، اين پسر جوان در 30 شهريور امسال از خانه خارج شد و برنگشت. دادستان مهاباد ادامه داد: تاكنون سه مرد به اتهام مشاركت در اين قتل دستگير و با قرار قانوني روانه زندان شدند و تحقيق‌هاي تكميلي براي يافتن علت و انگيزه قتل در دستور كار قرار دارد. به گفته وي، يك مرد ديگر نيز به اتهام معاونت در قتل اين جوان دستگير
 شده است.
 وي انتشار ماجراي قتل و انگيزه قاتلان را گمانه‌زني برخي رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كرد و افزود: مسوولان ذي‌ربط در آينده نزديك نتايج دقيق تحقيق‌ها را اطلاع‌رساني مي‌كنند. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا عكس سلفي قاتلان با جسد، ربطي به غيرعادي بودن يا مصرف مواد مخدر توسط آنان دارد يا نه؟، گفت: اين موارد نيز در حال بررسي بوده و پرونده در مرحله بازپرسي و نظر نهايي پزشكي قانوني است. كشف جسد سوخته صادق برمكي پسر 19 ساله مهابادي در اطراف اين شهرستان و قتل وي در روزهاي گذشته گمانه زني‌هاي مختلفي را در فضاي مجازي به همراه داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون