• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3943 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ آبان

ويژه

عملكرد درخشان فولاد مباركه اصفهان در نيمه نخست سال ۹۶

اميرحسين نادري، معاون اقتصادي و مالي شركت فولاد مباركه اصفهان با اعلام اين خبر افزود: در سال ۹۶ اين شركت به عنوان بزرگ‌ترين شركت فولادسازي در خاورميانه و شمال آفريقا (MENA) با هدفگذاري توليد و فروش حدود ۷ ميليون تن انواع محصولات گرم، سرد و پوشش‌دار، دستيابي به ۱۴ هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان درآمد و نهايتا تحقق ۴۰۰۰ ميليارد تومان سود خالص را هدفگذاري كرد كه اين ميزان سودآوري بالاترين حد از زمان بهره‌برداري از اين شركت بوده است. وي عملكرد شش ماهه اول سال ۹۶ را بسيار درخشان ارزيابي و تصريح كرد: در مدت ۶ ماهه ابتداي سال ۹۶ شركت با فروش ۳ ميليون و ۲۱۱ هزار تن انواع محصولات خود به ارزش ۶۷۰۰ ميليارد تومان توانست پس از كسر بهاي تمام شده و ساير هزينه‌هاي خود ۲ هزار و ۲۳۶ ميليارد تومان سود خالص معادل ۲۹۸ ريال به ازاي هر سهم حاصل كند كه نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ از رشدي بالغ بر ۲۴۳ درصدي برخوردار بوده است.


توليد تبلت و گوشي كودك و نوجوان انارستان

توافقنامه توليد داخلي ۵۰۰ هزار تبلت و گوشي كودك و نوجوان با نام انارستان امضا شد. توافقنامه توليد ۵۰۰ هزار تبلت و تلفن همراه ويژه كودكان و نوجوانان با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، مديرعامل همراه اول و استاندار خوزستان در شركت جي ال ايكس، در خرمشهر امضا شد. محمدجواد آذري جهرمي در اين مراسم گفت: اين خط توليد با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود كشور و با حمايت ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و با سيستم‌ عامل بومي و امن، به دست متخصصان ايراني شروع به فعاليت كرد و با نخستين محصول توليدي، يك انقلاب بزرگ در فضاي مجازي سالم و يك بازار بزرگ اقتصادي اتفاق مي‌افتد.


ارايه واي‌فاي رايگان به زايرين اربعين

همراه اول از ايجاد كانال‌هاي ارتباطي گسترده جهت بهبود ارتباط موبايلي زايرين اربعين خبر داد. با نزديك شدن اربعين حسيني، اپراتور اول ظرفيت شبكه2G، 3G، 4G خود را براي مكالمه و اينترنت، در پايانه‌هاي مرزي، به بيش از دو برابر افزايش داده و تدابير ويژه‌اي را براي اين مراسم در نظر دارد. همراه اول براي ارايه خدمات ارتباطي هرچه بهتر به زايرين اربعين حسيني، در پايانه‌هاي مرزي خسروي، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفيت آنتن‌هاي BTS خود را نسبت به اربعين سال گذشته به بيش از ۲ برابر افزايش داده و نيز قرار است در اين پايانه‌ها، كارشناسان، زايرين را براي استفاده صحيح از خدمات ارتباطي در نظر گرفته شده، راهنمايي كنند. بنابر اين گزارش، همچنين در چهار پايانه مذكور، به منظور پوشش ارتباطي بهتر زايرين پياده روي اربعين حسيني، واي‌فاي رايگان همراه اول ارايه مي‌شود. استفاده از واي‌فاي همراه اول با نام تجاري «واي‌فاي اول»، از تاريخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته براي مشتركين همراه اول در چهار نقطه مرزي ايران رايگان است.


آخرين آمار تسهيلات اعطايي بانك رفاه به بنگاه‌هاي كوچك
بانك رفاه طي سال 95 تا پايان مهر ماه سال جاري، بالغ بر 5 هزار و 391 ميليارد ريال تسهيلات از محل منابع بانك به بنگاه‌هاي كوچك و متوسط پرداخت كرده است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، تسهيلات اعطايي بانك طي سال 95 بالغ بر 4 هزار و 491 ميليارد ريال بوده و طي 7 ماهه سال جاري نيز بيش از 900 ميليون ريال پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون