• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3186 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲ اسفند

سرخط خبرها

   علي اكبر طاهري، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس بود كه به تازگي از سمت خود در اين باشگاه استعفا و اعلام كرد كه ديگر حاضر به ادامه همكاري با پرسپوليس نيست.
   تلفظ يا نوشتن نام رضا قوچان‌نژاد براي قطري‌ها بسيار سخت است و ترجيح مي‌دهند او را «رضا جميل نورنيا» خطاب كنند. به اين ترتيب مسوولان باشگاه الوكره نام خانوادگي اين بازيكن ايراني خود را حذف كردند.
   سايت فدراسيون فوتبال شيلي يكي از اخبار اصلي خود را به بازي پيش روي اين تيم مقابل ايران اختصاص داده است. در اين خبر اعلام شده كه تيم ملي شيلي در ورزشگاه ان. وي، شهر سن پولتن اتريش و در روز 26 مارس (5 فروردين 94) به مصاف ايران خواهد رفت.
   معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان از افزايش 49 درصدي بودجه اين وزارتخانه در سال 94 خبر داد.
   قرعه‌كشي نخستين دوره رقابت‌هاي قهرماني مردان زير 23 سال آسيا با حضور نماينده كنفدراسيون واليبال در ميانمار برگزار شد و تيم زير 23 سال ايران با قطر، فيليپين، مالزي و هند همگروه شد.
   وزارت ورزش و جوانان از پرداخت باقي‌مانده پاداش مدال‌آوران بازي‌هاي آسيايي و پاراآسيايي ظرف يك هفته آينده خبر داد. اين پاداش‌ها طبق برنامه زمان‌بندي شده به فدراسيون‌هاي مختلف ورزشي پرداخت مي‌شود كه تاكنون ۷۰ درصد آن به مدال‌آوران اهدا شده و باقي‌مانده آن نيز تا پايان هفته آينده پرداخت مي‌شود.
   ثامن الحجج براي چهارمين سال متوالي قهرمان ليگ برتر هندبال زنان شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون