• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3971 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ آذر

ويژه

كسب 5 مدال مسابقات رياضيات
دانش‌آموزان ايراني كه با حمايت بانك گردشگري در مسابقات جهاني رياضيات آسان (Easy Maths) شركت كرده بودند، پنج مدال رنگارنگ در رده‌هاي سني مختلف كسب كردند. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، مسابقات جهاني رياضيات آسان سال 2017 با حضور بيش از 700 دانش‌آموز از كشورهاي اروپايي، آفريقايي و آسيايي از جمله انگلستان، دانمارك، هند، الجزاير و... در تاريخ سوم دسامبر (12 آذر) در شهر دهلي نو برگزار شد و تيم 11 نفره اعزامي از دانش‌آموزان ايراني كه شامل نفرات برتر مسابقات كشوري امسال بودند.
بانك شهر نشان ملي توسعه كيفيت گرفت
نشان ملي توسعه كيفيت خدمات در صنعت بانكداري به بانك شهر اختصاص يافت. در چهارمين اجلاس مشترك توسعه كيفيت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازي، كه از سوي وزارت راه و شهرسازي برگزارشد، نشان ملي توسعه كيفيت خدمات در صنعت بانكداري و همچنين نشان طلايي پاسخگويي و مسووليت‌پذيري در ارايه خدمات بانكي به دكتر حسين محمد پورزرندي مديرعامل اين بانك اهدا شد.
 اعطاي تسهيلات به بنگاه‌هاي كوچك
با توجه به نقش بسزايي كه بنگاه‌هاي كوچك و متوسط (SME) در اشتغال‌زايي و ظرفيت‌سازي توليدي، همچنين بهبود توليد و درآمد ملي در كشور دارند؛ بانك آينده، در سال «اقتصاد مقاومتي؛ توليد- اشتغال»، نسبت به تامين مالي و تقويت اقتصادي بنگاه‌هاي كوچك و متوسط، اهتمام نموده است.
حقيقي مدير روابط عمومي سايپا شد
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا طي حكمي محمدرضا حقيقي را به سمت مدير روابط عمومي گروه خودروسازي سايپا منصوب كرد. به گزارش سايپا نيوز، بر اساس حكم صادره از سوي مهندس محسن جهرودي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، محمدرضا حقيقي به سمت مدير روابط عمومي سايپا منصوب شد.
شيراز ارغواني مي‌شود
با حضور گسترده رايتل از 18 تا 24 آذرماه در شهر شيراز، اين شهر ارغواني مي‌شود. به گزارش روابط عمومي رايتل، اين اپراتور با حضور مستقيم و پررنگ خود با عنوان رويداد شهري رايتل از تاريخ 18 تا 24 آذرماه در شهر شيراز، سيم‌كارت خود را با طرح‌هاي تشويقي ويژه به مردم اين شهر ارايه مي‌دهد. براساس اين خبر در رويداد شهري شيراز، مراكز سيار فروش و خدمات رايتل در بيش از 22 نقطه از شهر شيراز مستقر و علاوه بر معرفي خدمات رايتل به مردم شيراز، سيم‌كارت اعتباري رايتل همراه با يك سيم‌كارت هديه ديگر تنها با پرداخت 5 هزار تومان به متقاضيان عرضه
خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون