رسانههاي اجتماعي
كتاب «رسانههاي اجتماعي؛ اصول و كاربردها» نوشته پاويسا شلدون با ترجمه دكتر حسين حسني منتشر شد. اين كتاب اصول و كاربردهاي رسانههاي اجتماعي را در موقعيتهاي ارتباطات ميانفردي، رسانههاي جمعي، سازماني و سياسي بررسي ميكند و به طور خلاصه به اين پرسشها پاسخ ميدهد: «چه كساني از رسانههاي اجتماعي استفاده ميكنند؟ آيا ما ميتوانيم روابط معناداري را از طريق رسانههاي اجتماعي برقرار كنيم؟ افراد به هنگام بحرانها و بلاياي طبيعي چگونه از رسانههاي اجتماعي استفاده ميكنند؟ آيا حريم خصوصي مرده است؟ كارفرمايان چگونه از رسانههاي اجتماعي براي نظارت بر كارمندان خود استفاده ميكنند؟ معلمان و دانشآموزان چگونه با استفاده از رسانههاي اجتماعي با هم ارتباط برقرار ميكنند؟ نهادهاي تبليغاتي چگونه از رسانههاي اجتماعي بهره ميبرند؟» چرا مردم به رسانههاي اجتماعي معتاد شدهاند؟ اين كتاب را انتشارات ثانيه در 208 صفحه و با قيمت 17000 تومان روانه بازار كتاب كرده است.