• 1404 شنبه 26 مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک سپه fhk; whnvhj ایرانول بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 3983 -
  • 1396 يکشنبه 3 دي

رسانه‌هاي اجتماعي

كتاب «رسانه‌هاي اجتماعي؛ اصول و كاربردها» نوشته پاويسا شلدون با ترجمه دكتر حسين حسني منتشر شد. اين كتاب اصول و كاربردهاي رسانه‌هاي اجتماعي را در موقعيت‌هاي ارتباطات ميان‌فردي، رسانه‌هاي جمعي، سازماني و سياسي بررسي مي‌كند و به طور خلاصه به اين پرسش‌ها پاسخ مي‌دهد: «چه كساني از رسانه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنند؟ آيا ما مي‌توانيم روابط معناداري را از طريق رسانه‌هاي اجتماعي برقرار كنيم؟ افراد به هنگام بحران‌ها و بلاياي طبيعي چگونه از رسانه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنند؟  آيا حريم خصوصي مرده است؟ كارفرمايان چگونه از رسانه‌هاي اجتماعي براي نظارت بر كارمندان خود استفاده مي‌كنند؟ معلمان و دانش‌آموزان چگونه با استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي با هم ارتباط برقرار مي‌كنند؟ نهادهاي تبليغاتي چگونه از رسانه‌هاي اجتماعي بهره مي‌برند؟» چرا مردم به رسانه‌هاي اجتماعي معتاد شده‌اند؟ اين كتاب را انتشارات ثانيه در 208 صفحه و با قيمت 17000 تومان روانه بازار كتاب كرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون