• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4017 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

ناتينگهام فارست ميزبان مهاجم ايراني

اشكان در انگلستان

رسول مجيدي

ديروز در ناتينگهام انگليس همه از اشكان دژاگه مي‌گفتند. مهاجم تيم ملي ايران 48 ساعتي مي‌شود كه در اين شهر است. او سه‌شنبه شب به اين شهر مركزي انگليس سفر كرد و آخرين بازي اين تيم در دسته اول را تماشا كرد؛ بازي برابر پريستون كه با باخت 3 بر صفر خانگي ناتينگهام همراه بود.
ديروز در ناتينگهام كه به شهر رابين‌هود مشهور است، همه صحبت از قرارداد با دژاگه مي‌كردند. اشكان از تابستان امسال بدون تيم مانده و حالا به دنبال شروعي تازه است. آن هم در انگلستان كه هميشه آرزوي بازگشت به آنجا را داشت.
سه‌شنبه شب سايت روزنامه معروف ناتينگهام‌پست نوشت: «ناتينگهام به مهاجم تيم ملي ايران نزديك شده است. وينگر سابق ولفسبورگ در آستانه پيوستن به ناتينگهام است. او از تابستان در تيمي بازي نكرده است.» اين روزنامه در ادامه نوشته است: «او فصل پيش دچار مصدوميت شد و بعد از آن دوباره به ولفسبورگ بازگشت. امسال هم از تابستان با تيمي بازي نكرده است و با توجه به نزديك بودن جام‌جهاني، نياز دارد براي حفظ آمادگي‌اش با يك تيم قرارداد ببندد. » اين روزنامه حتي خبرهايي هم درباره پيشنها‌دهاي او از ايران منتشر كرده: «گزارش‌هايي وجود دارد كه قرار بود اشكان به كشورش بازگردد و براي يكي از تيم‌هاي استقلال، تراكتور يا ذوب‌آهن بازي كند. او سه سال در كشورهاي عربي بازي مي‌كرد ولي ترجيح داد دوباره به فوتبال ايران بازگردد. »
واكنش بهتر به اين انتقال را سايت عاشقان ليگ يك داشته. اين سايت نوشته: «مهاجم 31 ساله ايراني از تابستان كه قراردادش با ولفسبورگ تمام شد بدون تيم مانده. او در اين مدت پيشنهادهاي زيادي دريافت كرده اما منتظر يك پيشنهاد درست بود. او معتقد بود خيلي خوب مي‌شود كه به انگليس نقل مكان كند.»
اين سايت در ادامه نوشته: «نام اشكان دژاگه ممكن است براي خيلي‌ها آشنا باشد چرا كه او بين سال‌هاي 2012 تا 2014 براي تيم‌ فولهام به ميدان رفته. آيتور كارانكا، سرمربي ناتينگهام به دنبال او است تا قدرت تهاجمي تيمش را بهبود بخشد.»
اين سايت در انتهاي مقاله‌اش درباره ويژگي‌هاي اشكان نوشته: «دژاگه تجربه زيادي در پست وينگر دارد و براي باشگاه‌هاي زيادي در اروپا بازي كرده. او با هرتابرلين شروع كرد و بعد به ولفسبورگ رفت. بعد هم فولهام، العربي و دوباره ولفسبورگ ميزبان او بودند. اما انتقال اخير او به تيم آلماني خيلي موفقيت‌آميز نبود. او مي‌تواند يك بازيكن هيجان‌انگيز براي ناتينگهام باشد. او زماني كه در ليگ برتر براي فولهام بازي مي‌كرد حسابي محبوب بود. اشكان، وينگر قدرتمندي است و فارست را در فاز تهاجمي جان تازه‌اي مي‌بخشد.»
بد نيست بدانيد ناتينگهام فارست در سال ۱۸۶۵ تاسيس شده است. دوران طلايي ناتينگهام فارست در بين سال‌هاي ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۰ بود كه با سرمربي‌گري برايان كلاف، اين تيم توانست ۷ جام مختلف كسب كند كه مهم‌ترين آنها ۲ عنوان قهرماني در جام باشگاه‌هاي اروپا در سال‌هاي ۱۹۷۹ و ۱۹۸۰ بود. اين تيم در حال حاضر در ليگ چمپيونشيپ انگلستان يا ليگ يك بازي مي‌كند. جايي كه آنها بايد هفته آينده به مصاف فولهام، تيم سابق دژاگه بروند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون