• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3190 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند

آكواريوم جذاب

آكواريومي در مالزي به نوعي طراحي شده است كه شما مي‌توانيد از شيشه اين آكواريوم شبيه به مانيتور استفاده كنيد و در مدت زماني كه از ديدن ماهي‌ها لذت مي‌بريد با اينترنت هم كار كنيد، اين ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از چهار ميليون بار بازديد شده است كه كاربران از ديدن اين تكنولوژي كاملا متعجب شده‌اند. برخي معتقدند كشورهاي ديگري هم مي‌توانند با راه انداختن اين امكانات به جذب توريست بيشتر در كشورشان كمك كنند. اما اين مانيتور مي‌تواند تصويرهاي مشخصي را براي مردم پخش كند تا آنها در زمان اين بازديد بتوانند تفريحات ديگري هم داشته باشند. اين ويديو همچنان در تمام شبكه‌هاي اجتماعي در حال بازنشر شدن است و بيش از هزار بار  بازنشر شده است.

وسايل بازي كودكان همراه با  اينترنت

به تازگي يك شركت هلندي اسباب بازي‌هايي براي كودكان درست كرده است كه آنها مي‌توانند در مدت زماني كه با آن بازي مي‌كنند در اينترنت هم باشند و بازي‌هاي آنلاين انجام دهند. ويديويي كه اين شركت براي توضيح محصول خود درست كرده است بيش از 12 ميليون بازديد‌كننده داشته است و بسياري از كاربران معتقدند كه اين تكنولوژي مي‌تواند صنعت بازي‌سازي در دنيا را متحول كند، اين وسايل بازي كه به صورت محدود در هلند رونمايي شده است براي مردم اين كشور بسيار جذاب بوده و قرار است اگر پاسخ مثبتي داشت در بقيه كشورها ادامه داشته باشد. اين ويديو بيش از 100 هزار مرتبه بازنشر شده است.

دوربين مخفي در نروژ

در نروژ يكي از شركت‌هاي توليد‌كننده دوربين مخفي تصميم به ساختن ويديوهايي براي پخش در شبكه‌هاي اجتماعي گرفته است كه آنها با داستان‌پردازي‌هايي كه براي اين ويديو‌ها انجام مي‌دهند مخاطبان خودشان را به سمت اين ويديو‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي جذب مي‌كنند و سپس از اين طريق برند‌هاي خودشان را تبليغ و معرفي مي‌كنند. اكثر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه نروژ به دليل مسائل جغرافيايي هميشه يكي از بهترين كشورهايي بوده است كه اين‌گونه كليپ‌ها براي مردمش جذاب بوده است. نخستين ويديو از اين دوربين مخفي بيش از شش ميليون بازديد‌كننده داشته و همچنان در شبكه‌هاي اجتماعي در حال چرخيدن است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون