• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3191 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند

ادامه از صفحه اول

پيام يك رزمايش

توان نظامي ايران بر پايه بازدارندگي است و ما مرتبا قدرت خود را به دشمن نشان مي‌دهيم تا چشم طمع به كشور و نظام ما نداشته باشد. به عبارتي تمام قدرت‌هايي كه زمينه برخي اختلافات با جمهوري اسلامي ايران را دارند روي اين قدرت فكر كرده و آن را در معادلات خود براي تنظيم رفتارهاي‌شان در قبال ايران دخيل مي‌كنند. امروز اين رزمايش با انجام مذاكرات هسته‌اي كشورمان با 1+5 همزمان شده است و همان‌طور كه در هشت دوره قبلي، انجام رزمايش پيامبر اعظم(ع) پشتوانه‌هايي براي نظام ما ايجاد مي‌كرد، اين پشتوانه‌ها در مسير مذاكرات هم به كار تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي مي‌آيند. هر چند كه كارويژه اين رزمايش چيزي بسيار فراتر از اين است. در همين حال تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي كشورمان با پشتوانه‌هايي چون اعتماد مقام معظم رهبري، حمايت مردمي و پشتيباني نظام وارد عرصه شده‌اند كه قابل ارزش‌گذاري نيست. در يك ارزيابي كلي مي‌توان گفت كه رزمايش پيامبر اعظم(ص) پيامدهاي مثبتي براي كل نظام و كشور دارد كه جريان مذاكرات هسته‌اي نيز از آن منتفع مي‌شود.

 

كنگره‌‌اي‌هاي امريكا... و خودبزرگ‌‌بيني نتانياهو

اين را همه مي‌دانند كه در توافق نهايي بين نمايندگان ايران و گروه 1+5 بيش از همه دست‌راستي‌ترين افراطي‌هاي صهيونيست، بي‌آبرو و به زبان ساده‌تر... مچل مي‌شوند و «من» نخست‌وزير اسراييل كسي نيست جز يك خيال‌پرداز خودبزرگ‌بين.
ديگر اينكه پيروزي نمايندگان ملت ايران مخصوصا در مورد گفت‌وگوهاي ديپلماتيك با هر نتيجه‌اي تحسين مردم شرافتمند جهان را برانگيخته است. بسياري از نهادها و افراد در مذاكرات علني و رسانه‌هاي مجازي، بردباري، نزاكت و پافشاري نمايندگان جمهوري اسلامي ايران را در حفظ حقوق ملت ايران مي‌ستايند. كم نيستند صاحبنظراني كه مداومت نمايندگان ملت ايران را در مذاكرات هسته‌اي در جهت حفظ حقوق ملت ايران و كسب امتياز هرچه بيشتر دراين مورد تاييد مي‌كنند و برخورد معقولانه و مصمم با هر نوع پيشنهادي كه منافع ملت ايران در آن مستتر نباشد مورد تحسين قرار مي‌دهند. بگذار نتانياهو به موضع‌گيري‌هاي نابخردانه و خودبزرگ‌بينانه خود دلخوش باشد...!

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها