• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4055 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

ليگ قهرمانان آسيا و روز سخت ذوب‌آهن

امير قلعه‌نويي: مي‌توانيم پيروز باشيم

در ادامه بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا امروز دو بازي برگزار مي‌شود. تراكتورسازي در عمان به مصاف الاهلي عربستان مي‌رود و ذوب‌آهن در اصفهان پذيراي تيم قدرتمند الدحيل است. تيم قطري كه هر 4 بازي گذشته خود را برده، صعود خود به مرحله بعدي را مسجل كرده و ذوب آهن كار سختي جلوي اين تيم خواهد داشت. شاگردان امير قلعه‌نويي براي صعود از گروه خود نياز مبرمي به 3 امتياز اين بازي دارند. آن هم در حالي كه در بازي رفت 3 بر يك به اين تيم باخته‌اند.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با الدحيل قطر اظهار داشت: الدحيل تيم كاملي در غرب آسياست. قبلاً هم گفتم اين گروه گروه مرگ است. به همه ثابت شده است. الدحيل امكانات و كادرفني خوبي دارد. البته در بازي رفت هم مي‌توانستيم برنده شويم اما چند اشتباه باعث شد كه از دقيقه 70 بازي را ببازيم. تيم ما شرايط خوبي دارد. بازيكنان از نظر روحي ورواني و بدني در شرايط خوبي هستند. اگر بتوانيم ارتباط خطوط‌شان را قطع كنيم، مي‌توانيم به پيروزي برسيم.

سرمربي ذوب آهن در مورد اينكه چه تدابيري براي فرصت‌سوزي بازيكنانش در نظر گرفته، گفت: همانطور كه مي‌دانيد ذوب آهن تيم هجومي است. اما سال اول است كه در ذوب آهن هستم و براي تغيير نگرش تيم نياز به زمان داريم. همانطور كه منچسترسيتي هزار درصد تغيير كرده است. ما با تمريناتي كه انجام داده‌ايم، سعي كرديم تمركزمان را بالا ببريم و نگرش تيم براي تغيير به زمان زيادي نياز دارد. مرتضي تبريزي در اين فصل به اندازه كل عمرش گلزني كرده است.

قلعه نويي در مورد مقايسه ذوب آهن و الدحيل قطر تاكيد كرد: از نظر بودجه‌اي در بين 16 تيم غرب آسيا در رده پانزدهم بوده‌ايم و از نظر هزينه‌اي با تيم الدحيل قابل قياس نيست. من در سال 85 و 86 در قطر بازي مي‌كردم و در آنجا دو جام قهرماني هم آورديم و از همان موقع قطري‌ها براي پيشرفت فوتبالشان برنامه‌ريزي
كرده‌اند.

آنها تاكنون دو جام ملت‌ها برگزار كرده‌اند و يك جام جهاني هم ميزبان هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون