• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور

بازتاب خبر: شهردارنياسر در پاسخ به پيگيري‌هاي خبرنگار «اعتماد»:

باحمايت دولت آتش‌نشاني نياسر مجهز مي‌شود،باغ تاريخي تالار تخليه مي‌شود

شهردار شهر تاريخي نياسر با اشاره به رسالت خطيرخبرنگار و اهميت درج برخي از اخباردر ويژنامه «اعتماد» گفت: معتقد هستم كه اگر برخي از خبرها با صحت و درستي كارشود گرچه لحظه‌اي براي مديران خوشايند نباشد اما اگر قسمت پرليوان ديده شود مي‌تواند بسيار تاثيرگذار باشد.

جمشيد اسماعيلي وضعيت آتش‌نشاني نياسر را باتوجه به وجود باغات و مزارع واهميت گردشگري منطقه، نامناسب دانست وگفت: طي 17 سال گذشته تاكنون شهرداري نياسر يك دستگاه خودروي آتش‌نشاني آبرسان داشته كه فقط شكل ظاهري دارد و سال گذشته مبلغ خيلي زيادي صرف تعميرات ماشين كرديم.

وي تصريح كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده ماشين آتش‌نشاني به شهرداري نياسر اختصاص يافته كه البته در تامين اعتبار با مشكل روبه‌رو شده‌ايم اما اميدواريم باحمايت دولت اين مشكل حل شود.

شهردارنياسر در پاسخ به خبرنگار «اعتماد»، درمورد اينكه اهالي شهر نياسر از ورود زباله به باغات از طريق جوي آب ناراضي هستند، گفت: يك سري باغات خصوصي هستند كه اجاره ورود و پاكسازي نداريم.

به گفته وي، اين زباله‌ها از طريق مسيرهاي گردشگري چشمه اسكندريه به باغات و باغ تاريخي تالار هدايت مي‌شوند كه قطعا مسيري است كه گردشگر آمده در يك فضاي باز و زباله را در جوي آب مي‌ريزد.

وي تصريح كرد: در شهر نياسر بيشتر مردم خسارت مي‌زنندتا درآمدي براي شهر باشند.

وي با اشاره به باغ تاريخي تالار مي‌گويد: ما جايي به نام پارك تالار نداريم. حكم تخليه‌اش آمده است و قطع به يقين تحت هر شرايطي آنجا را تخليه مي‌كنيم و اين باغ تاريخي آماده شده است. وي افزود: هيچ توافق ديگري با هيچ كس انجام نمي‌دهيم. تمام مغازه‌ها ي داخل باغ بايد خراب شوند و جاي آنها را درخت و فضاي سبز بگيرد؛ آن چيزي كه در شأن يك باغ تاريخي است. جمشيد اسماعيلي تصريح كرد: هم اكنون، درخت‌هاي سبز باغ تالار داراي كد در حال آسيب خوردن هستند. به گفته وي، خسارتي كه گلابگيران باغ تاريخي تالار به نياسر مي‌زنند را هيچ كسي نمي‌زند. وي به خبرنگار «اعتماد» گفت: شما شاكي هستيد از زباله‌هاي مسير آب، ولي من شاكي هستم از زباله‌هاي گلابگيران شهر نياسر. شما در مسير آب ممكن است پلاستيك و پاكت پفك، قوطي نوشابه را ببينيد اما با بن گل و تفاله عرقيات گياهي بايد چكار كرد؟

وي تصريح كرد: اين يك نوع سم است كه وارد آب شده و خسارتي كه به فضاي سبز سيستم مي‌زند راچگونه مي‌توان جبران كرد؟

وي درخصوص چشمه اسكندريه گفت: در طرحي قرار شد چشمه اسكندريه با شيشه و با استفاده از نرده كه قابل ديدن باشد پوشانده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها