• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4072 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ ارديبهشت

افتتاح طرح آبرساني شوشتر و تامين آب ۹۱ روستاي سيد حسن تا نمره يك با حضور وزير نيرو

با حضور وزير نيرو طرح آبرساني به شهرستان شوشتر و تامين آب روستاهاي سيد حسن تا نمره يك به بهره‌برداري رسيد.

رضا اردكانيان با حضور در شهرستان شوشتر طرح آبرساني به شهرستان شوشتر و تامين آب ٩١ روستاي سيد حسن تا نمره يك را افتتاح كرد.

طرح آبرساني به شهرستان شوشتر با هدف تامين، انتقال و ذخيره آب شرب مورد نياز شهرستان شوشتر با جمعيت بالغ بر 120هزار نفر و نياز آبي 57هزار متر مكعب در شبانه‌روز اجرا شده است.

طرح مذكور شامل ايستگاه پمپاژ مركزي با ظرفيت 90هزار متر مكعب در شبانه روز، مخازن ذخيره و جمع‌كننده به حجم 30هزار متر مكعب، خطوط انتقال فولادي و GRP به طول 22 كيلومتر، ساختمان‌هاي كلرزني و ديزل ژنراتور، ساختمان‌هاي جنبي اداري، نگهباني و همچنين يك دستگاه ديزل ژنراتور به ظرفيت KVA2260 و تعداد شش حلقه چاه نيمه‌عميق و ساختمان‌هاي سرچاهي و تاسيسات برقي مربوطه است. عمليات اجرايي تاسيسات اين طرح از سال 1392 شروع و در سال 1396 به پايان رسيده است.

همچنين با احداث سه حلقه چاه نيمه عميق و تاسيسات برقي و مكانيكال مربوطه در منطقه گلالك شوشتر و اتصال به خط آب حيات، آب مورد نياز 91 روستاي مسير سيد حسن تا نمره يك تامين و مورد بهره‌برداري قرار گرفت. كل اعتبار هزينه شده طرح آبرساني شوشتر و روستاهاي سيد حسن به ميزان 430 ميليارد ريال بوده كه از محل اعتبارات عمراني تامين شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون