• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4077 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

فضاي مجازي

رفت و برگشت علم‌الهدي

همزمان با كوچ برخي مقامات و مسوولان كشور از تلگرام به پيام‌رسان‌هاي داخلي، كانال اطلاع‌رساني احمد علم‌الهدي، امام جمعه مشهد نيز در اقدامي مشابه، پايان فعاليت خود در تلگرام را اعلام و به يك پيام‌رسان داخلي كوچ كرد. اما عمر اين كوچ به هفت روز نرسيد. اين كانال روز شنبه با انتشار متني خبر از سرگيري فعاليت امام جمعه مشهد در تلگرام را مخابره كرد. اما نكته جالب توجه علتي است كه در آن متن منتشر شده است. احمد علم‌الهدي علت بازگشت خود به تلگرام را عدم استقبال كاربران از پيام رسان‌هاي داخلي عنوان كرده است. در اين خبر آمده است: «به خاطر عدم اقبال مخاطبان به پيامرسان‌هاي داخلي تاكنون، فعلا همزمان در تلگرام نيز به فعاليت خود ادامه مي‌دهيم.» همزمان شدن بازگشت علم‌الهدي به تلگرام با اخلال چند ساعته روز گذشته، تبديل به سوژه‌اي طنز براي كاربران فضاي مجازي شد.

 

واكنش سعيدي به بازداشت رحمانيان

 

«بازداشت مديرمسوول #روزنامه_شرق در مشهد تاسف‌آور است. چنين برخوردي با مدير يك رسانه چه اميدي براي روزنامه‌نگاران و مصلحان باقي مي‌گذارد؟» فاطمه سعيدي با انتشار اين توييت نسبت به بازداشت مهدي رحمانيان، مديرمسوول روزنامه شرق واكنش نشان داد. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از آن دست نماينده‌هايي است كه نسبت به اتفاقات كف جامعه حساس بوده و با استفاده از تريبون‌هايي كه در اختيار دارد همواره نظرات خود را مطرح كرده است. نظراتي كه گاهي به مزاج يك طيف سياسي خوش نيامده و با منتشر كردن نظرات خود كه پر از لطف و مهرباني است! در ذيل اظهارنظر‌هايي از اين دست، حاشيه‌سازي كرده‌اند.

 

آقاي نماينده، عصباني نباشيد

 

«شوراي پنجم تهران حتي يك كوچه را هم نتوانسته آسفالت كند! پيشنهاد مي‌كنم براي رضاي خدا و رعايت حال همشهريان برويد قاليباف را بياوردتا بقيه پروژه‌ها را تكميل كند! بنده بايد به مردم عزيز تهران عرض كنم زماني كه ليستي راي مي‌دهيم ونمي‌دانيم به چه كسي راي مي‌دهيم نتيجه‌اش همين است!» سيد حسين نقوي‌حسيني، نماينده جبهه پايداري مجلس با انتشار اين توييت نتوانست عصبانيت خود از پيروزي‌هاي پي در پي اصلاح‌طلبان را مخفي كند. در حالي كه مردم تهران در هر دو انتخابات مجلس و شوراي شهر با راي دادن ليستي، سبب پيروزي كامل ليست اميد بر جريان رقيب شدند اما ظاهرا جريان تندروي جبهه پايداري تاكنون نتوانسته از بهت اين شكست‌ها خارج شود و از هر فرصتي براي حمله به جريان اصلاحات استفاده مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون