• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3196 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند

نظر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي درباره كنفرانس موبايل در بارسلون

اينجا مهم‌ترين ميدان رقابت ميان موبايل‌هاست

سه روز از برگزاري كنفرانس موبايل در بارسلوناي اسپانيا مي‌گذرد و اين فستيوال مهم دنيا واكنش‌هاي زيادي از سوي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي داشته است؛ كنفرانسي كه يك‌بار در سال برگزار مي‌شود. كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه شركت‌هاي بزرگ مي‌آيند و از آخرين محصولات و تكنولوژي‌هاي خود رونمايي مي‌كنند و اخبار كارهاي آينده را به ما مي‌دهند اين اتفاق بسيار خوبي به حساب مي‌آيد. از سوي ديگر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه اگرچه اين فستيوال‌ها برگزار مي‌شود اما اينكه نظرات مردم چه اندازه در تكنولوژي آينده اين شركت‌ها استفاده مي‌شود همچنان مشخص نيست. خيلي از كاربران معتقدند كه اين شركت‌ها مي‌توانند از طريق شبكه‌هاي اجتماعي نظرات مردم را پيدا كنند. در اين كنفرانس كه بزرگ‌ترين شوي تلفني جهان محسوب مي‌شود كمپاني‌هاي عمده سازنده گوشي و لوازم جانبي جديدترين محصولات خود را نمايش داده و برخي نيز براي نخستين بار از گوشي‌هاي خود رونمايي خواهند كرد. بزرگ‌ترين رخدادهاي فني در اين باره رونمايي از گوشي هوشمند توسط كمپاني اچ‌‌تي‌سي و دو گوشي هوشمند سامسونگ گلكسي اس6 و گلكسي اس 6 اج خواهد بود كه بيشترين نظرها را از هم اينك به خود جلب كرده است. پيش‌تر گفته‌شده بود ممكن است سوني اكسپريا زد و ال جي جي نيز ممكن است رونمايي شوند اما ظاهرا اين اتفاق اواخر امسال و در رخدادهايي جداگانه رقم خواهد خورد. مايكروسافت نيز همگان را دعوت كرده تا سرويس‌ها و محصولاتي كه ممكن است سري جديد گوشي‌هاي خود باشد را معرفي كند. بيشتر محصولات اين نمايشگاه از كشور چين است و به همين خاطر بعضي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه اين محصولات كيفيت نمايشگاه را ضعيف كرده و ممكن است استقبال از اين نمايشگاه كم باشد. در اين ميان برخي ديگر از كاربران نوشته‌اند كه شركت‌هاي بزرگ توانسته‌اند با محصولات تازه خود مخاطبان زيادي را جذب كنند اما بقيه شركت‌ها به صورت خيلي معمولي آمده‌اند. كنفرانس بارسلون يكي از جاهايي است كه علاقه‌مندان زيادي در آن شركت مي‌كنند. هشتگ اين كنفرانس دو روز است كه در 10 هشتگ برتر توييتر قرار گرفته است و كاربران سعي مي‌كنند كه آخرين اخبار اين كنفرانس را براي مردم بنويسند. همچنان اخبار مربوط به اين كنفرانس در شبكه‌هاي اجتماعي ادامه دارد. بايد به اين نكته اشاره كرد كه برخي كمپاني‌ها مي‌خواهند در روزهاي آخر اين نمايشگاه از برترين محصولات خود رونمايي كنند. به نظر مي‌رسد كاربران شبكه‌هاي اجتماعي درباره اين كنفرانس در روزهاي آينده اخبار متفاوتي را مخابره كنند.

 

كامنت‌هاي منتخب

محسن |  اگر از اين دسته از كنفرانس‌ها در ايران برگزار مي‌شد قطعا علاقه‌مندان زيادي را به خود جلب مي‌كرد. اميدوارم كه در آينده از اين گونه اتفاق‌ها بيفتد.
 
رضا| با خواندن اخبار اين كنفرانس دوست داشتم كه در آنجا بودم اما از همين شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توان درباره اين كنفرانس اطلاعات زيادي پيدا كرد. فستيوال بسيار مهمي است.
جروم ديويد| شركت‌هاي معروف با بهترين موبايل‌هاي خود آمده‌اند كه واقعا تكنولوژي‌هاي خوبي دارد اما شركت‌هاي چيني در مقايسه با بقيه بسيار ضعيف هستند.

مايكل|  اينجا بزرگ‌ترين كنفرانس موبايل جهان است و كمپاني‌هاي زيادي شركت كرده‌اند كه مي‌توان بررسي كرد در آينده موبايل‌هاي جهان چه سرنوشتي دارند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها