• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3196 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند

درست كردن بزرگ‌ترين نان جهان

در ويديويي كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است يك نانواي خانگي در الجزاير براي مصرف روزمره خود نان‌هاي بسيار بزرگي را درست مي‌كند كه با استفاده از يك تنور بسيار بزرگ اين كار انجام مي‌شود. اين ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از چهار ميليون بازديد‌كننده داشته است، كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نسبت به اين ويديو واكنش مثبتي داشته‌اند و نوشته‌اند كه نان‌ها اين روزها كوچك‌تر مي‌شود و ديدن اين نان بزرگ براي‌شان بسيار جالب بوده است. اين ويديو در يوتيوب هم منتشر شده است و بيش از 500 هزار بار بازنشر شده است. همچنين اين ويديو به زبان‌هاي مختلف هم براي مردم دنيا زيرنويس شده‌اند و به همين خاطر هرروز ميزان بازديد‌كننده‌هاي اين ويديو بيشتر مي‌شود.

شنا در درياچه يخ

ويديويي مربوط به شنا كردن در يك درياچه يخ بي‌شك پربازديد‌ترين ويديو اين هفته در شبكه‌هاي اجتماعي بوده است كه بيش از 11 ميليون بازديد‌كننده پيدا كرده است. اين ويديو در تمام شبكه‌هاي اجتماعي و يوتيوب بازديد‌كننده‌هاي زيادي داشته است و همه كاربران شبكه‌هاي اجتماعي از ديدن اين ويديو تعجب كرده‌اند در بخش‌هايي از اين ويديو وقتي شناگر در حال گذشتن از درياچه است با دست‌هاي خودش يخ را مي‌شكند كه نشان مي‌دهد درجه آب چه ميزان پايين است. اين ويديو بيش از يك ميليون بار بازنشر شده است و اكثر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه چگونه يك انسان مي‌تواند در اين دما شنا كند و بدن او هيچ واكنشي نسبت به آب نشان ندهد؟ اين ويديو همچنان از جذاب‌ترين ويديو‌ها به حساب مي‌آيد.

گرفتاري در يك گود بزرگ

ماموران نجات براي پيدا كردن يك بچه مجبور شدند وارد يك گود بزرگ شوند و خودشان هم در اين فضا گرفتار شوند به همين خاطر سرانجام با ماموران تماس گرفتند و هليكوپتر آنها را نجات داد. اين ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از سه ميليون بازديد‌كننده داشته است و كاربران نقاط مختلف دنيا نوشته‌اند كه اگر در اطراف اين گود تدابير امنيتي بيشتري در نظر گرفته مي‌شد قطعا اين بچه به آنجا نمي‌رفت و گرفتار نمي‌شد. اين ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از 200 هزار بار بازنشر شده است و كاربران از ديدن همچنين گودي بسيار تعجب كرده‌اند. ماموران سرانجام توانسته‌اند كه اين كودك را از آنجا نجات دهند كه اين كار زمان زيادي برده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها