• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4108 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد

بنگاه‌ها

تغيير ساعت كار شعب بانك پاسارگاد در خوزستان

براي جلوگيري از قطعي احتمالي برق به دليل گرماي شديد در فصل تابستان و رعايت حال شهروندان، ساعت كار كليه واحدهاي بانك‌ پاسارگاد در استان خوزستان تغيير يافت. بر اساس مصوبه هيات محترم وزيران و تصميم استاندار خوزستان، مبني بر كاهش ساعت كار دستگاه‌هاي اجرايي در استان مذكور، براي جلوگيري از قطعي احتمالي برق به دليل گرماي شديد در فصل تابستان و رعايت حال شهروندان و تصميم مشترك كميسيون هماهنگي بانك‌هاي دولتي، نماينده بانك‌هاي خصوصي و ناظر پولي استان خوزستان، زمان كار واحدهاي بانكي خوزستان كاهش يافت. كليه شعبه‌هاي بانك در استان خوزستان از تاريخ 21خرداد 1397 تا 15شهريور 1397، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 الي 13:00 آماده خدمت‌رساني به هموطنان شريف‌مان هستند.

 

فروش ويژه محصولات سايپا به مناسبت عيد سعيد فطر

گروه خودروسازي سايپا به مناسبت عيد سعيد فطر و در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان اقدام به فروش فوري با قيمت قطعي محصولات كرده است. در اين طرح فروش خودروهاي آريو، چانگان Cs35 و تيبا2 به صورت تحويل فوري و با قيمت قطعي آغاز خواهد شد و محصولات عرضه شده در اين طرح با تخفيف ويژه و تسهيلات با بازپرداخت مناسب و بدون ضامن به فروش مي‌رسند. گفتني است اين طرح از 20 خردادماه سال جاري آغاز و بديهي است كه با تكميل ظرفيت، روند ثبت نام متوقف خواهد شد. بر پايه اين گزارش، متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت اينترنتي گروه سايپا به نشاني: www. saipagroup. ir يا به شبكه نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا در سراسر كشور مراجعه كنند.

 

منصور يزدي‌زاده، مديرعامل ذوب‌آهن شد

طي جلسه‌اي با حضور مسوولان هلدينگ شستا و اعضاي هيات‌مديره ذوب‌آهن اصفهان، مهندس منصور يزدي‌زاده به عنوان مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد. در اين جلسه از زحمات مهندس احمد صادقي، مديرعامل سابق اين مجتمع عظيم صنعتي تقدير شد. شايان ذكر است مهندس يزدي‌زاده كه از شهريور سال گذشته به عنوان مديرعامل شركت ملي فولاد ايران فعاليت مي‌كرد، از سال 73 در ذوب‌آهن اصفهان سمت‌هايي چون عضو هيات‌مديره، معاون برنامه‌ريزي و توسعه، معاون بازاريابي و فروش، مديرفروش داخلي و... را تجربه كرده است. وي در شكل‌گيري بورس كالاي ايران و همچنين اجراي پروژه ريل ملي ذوب‌آهن نقش مهمي ايفا كرده است.

 

بانك پاسارگاد در خدمت اشتغال

صبح روز يكشنبه 20 خرداد ماه 1397 دكتر كرباسيان، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات عامل ايميدرو به همراه دكتر پورمند، مديرعامل هلدينگ ميدكو از مجتمع فولادسازي بردسير و واحد احياي مستقيم بردسير بازديد به‌عمل آوردند.

آقاي دكتر كرباسيان در جمع مديران و دست‌اندركاران اين مجتمع با اشاره به اينكه تمامي سرمايه‌گذاري صورت گرفته در احداث اين پروژه كاملا خصوصي است، گفت: ميدكو از كمترين امتياز دولتي براي راه‌اندازي پروژه‌هاي خود استفاده كرده است. وي در ادامه گفت: انتخاب و جايابي محل احداث اين كارخانه‌ها در حوزه زنجيره فولاد بسيار مهم است و در خصوص بحث آب نگراني وجود ندارد. رييس هيات عامل ايميدرو اضافه كرد: ايميدرو در موضوع مواد اوليه براي طرح‌ها، سياست خصوصي‌سازي و استفاده از ظرفيت‌هاي معدني، اين بخش را اجرايي كرد و اين مساله موجب شد تا ايميدرو و ميدكو بتوانند مسائل خود را رفع كنند. وي در پايان سخنان خود با اشاره به حمايت‌هاي بانك پاسارگاد اظهار داشت: بانك پاسارگاد توانسته سپرده‌هاي مردمي را در عين سودآوري در مسيري هدايت كند تا در جهت اقتصاد مقاومتي و استفاده از ظرفيت‌ها و امكانات ملي موجب اشتغال و توليد شود. وي همچنين هلدينگ ميدكو را به عنوان يك شاخص خوب براي توسعه كشور در نظر گرفت و گفت: ميدكو مي‌تواند يك نمونه كامل و الگوي خوب براي ديگر سرمايه‌گذاران كشور باشد. گفتني است بانك پاسارگاد در راستاي افزايش توليد و اشتغال، با حمايت از پروژه‌هاي شركت ميدكو، زمينه اجرا و بهره‌برداري از 35پروژه بزرگ را ايجاد كرده است و راه‌اندازي اين پروژه‌هاي ملي موجب شده كه در طول‌ سال‌هاي گذشته براي نزديك به 150هزار نفر اشتغال ايجاد شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون