• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4120 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۶ تير

كوتاه از جام جهاني

هوملس در صفحه توييترش در مورد گل كوارشما به ايران نوشت: اگر به عقب برگرديم، كوارشما تا اينجا شماره يك است. بي‌هيچ رقيبي.

چيچاريتو در كنفرانس پيش از بازي با سوئد در پاسخ به سوالي مبني بر تلاش او براي رسيدن به آقاي گلي پاسخ داد: آقاي گلي نه، قهرماني جهان را مي‌خواهم!

آنگلا مركل، صدراعظم آلمان در مورد بازي تيم كشورش مقابل كره جنوبي گفت: متاسفانه نمي‌توانم براي تماشاي اين بازي به كازان بيايم ولي براي تيم كشورم آرزوي موفقيت مي‌كنم. اطمينان دارم كه قادر به شكست كره جنوبي و صعود به يك هشتم نهايي خواهيم بود.

درخواست براي ديپورت 24 هوادار افراطي آرژانتين. وزير امنيت آرژانتين اعلام كرد كه فن آيدي ۲۴ هوادار آرژانتيني در روسيه به دليل درگيري با هواداران كروات‌ها باطل شده است و آنها حق حضور در استاديوم‌هاي جام جهاني را ندارند.

بعد از اظهارنظر مارادونا در مورد راموس كه گفته بود گودين بهتر از راموس است و پاسخ راموس كه گفته بود مسي بهتر از مارادوناست، اسطوره آرژانتين در آخرين اظهارنظرش پاسخ راموس را چنين داد: آقاي راموس اينقدر عصباني نباش. گودين يك ستاره است و بايد اين را قبول كني كه از تو بهتر است. گودين از آن دست بازيكناني است كه فكر بازي خواني بالاتري نسبت به ديگران دارد.

آندره سيلوا مهاجم تيم پرتغال در اظهارنظري اعلام كرد كه ما موفق شديم از سخت‌ترين گروه جام صعود كنيم.

محمد مايلي‌كهن درباره ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و پرتغال و همچنين حذف شاگردان كي‌روش اظهار داشت: وضعيت اقتصادي خوبي نداريم و بهتر است در مورد فوتبال صحبت نكنيم. به گزارش ميزان، وي افزود: من كارشناس فوتبال نيستم و بهتر است در مورد منچ، مارپله و الك، دولك صحبت كنيم!

سردار آزمون با چند پيام عجيب اينستاگرامي در حمايت از مهدي طارمي نوشت: «مهدي جان موقعي كه ما اينجوري واسه كشورمون مي‌جنگيديم و عرق مي‌ريختيم و پرچم كشور رو بالا مي‌برديم اونا داشتن اون ساعت مي‌خوابيدن. همين آدمايي كه فحش ميدن، آدمايي هستن كه مادرشون با زحمت واسشون غذا درست ميكنه و به جاي اينكه دست مادرشون رو ببوسن، ميگن اين چه غذايي بود، از اين آدما نترس اونا فقط حرف ميزنن.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون