• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4145 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۶ مرداد

خبر كوتاه

به تدبير آيت‌الله هاشمي در تعامل با دنيا عمل كنيد

مجيد انصاري در دوازدهمين يادواره 117 شهيد نوق در بهرمان رفسنجان تاكيد كرد كه امروز كشور و انقلاب اسلامي در پيچ تاريخي قرار گرفته كه براي عبور از شرايط موجود نياز به تدبير و روش مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني كه تكيه بر همگرايي بيشتر داخلي و تعامل با دنيا بود، داريم.

به گزارش ايرنا، انصاري تصريح كرد: چرا كه امروز بيش از هر زمان ديگري حقانيت ايران در دنيا مطرح است و عقل و خرد هم شرط پيروزي است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادي مي‌خواهد مردم را مايوس و نظام را ناكارآمد نشان دهد، تاكيد كرد: حفظ همگرايي و تقويت اميد در جامعه امروز ضرورت دارد.

 

ادامه انتقال نفت از تنگه هرمز منوط به تامين امنيت از سوي ايران است

اميردريادار حبيب‌الله سياري، معاون هماهنگ‌كننده ارتش جمهوري اسلامي خطاب به كشورهايي كه براي توجيه حضور خود در خليج فارس، تلاش براي برقراري امنيت در منطقه را عنوان مي‌كنند، گفت: اعلام كرده‌ايم كه حضور شما نه تنها باعث برقراري امنيت نمي‌شود، بلكه امنيت منطقه را به خطر انداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون هماهنگ‌كننده ارتش با بيان اينكه ارتش به جهت حفظ امنيت در مسيرهاي دريايي در جهان تاكنون 25 درخواست رسمي براي كمك‌رساني به كشتي‌هاي ديگر كشورها در آبراهه‌هاي جهان داشته است، تصريح كرد: كشتي ربوده شده چيني را در سال 1992 با اقتدار بازپس گرفته و به آنها تحويل داديم كه موجب تشكر و قدرداني مقامات رسمي چيني از نيروي دريايي ايران شد و اين بدان معنا است كه اگر امنيت در درياها برقرار باشد همگي از آن استفاده مي‌كنند.

وي در پايان با اشاره به اينكه بارها اعلام كرده‌ايم ايران امنيت را در خليج فارس و تنگه هرمز برقرار مي‌كند، خاطرنشان كرد: استمرار انتقال انرژي از محدوده خليج فارس به خارج از منطقه منوط به ايجاد امنيت از سوي جمهوري اسلامي ايران است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون