• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4145 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۶ مرداد

ذوب آهن در مسووليت اجتماعي مدال برنز گرفت

ذوب آهن اصفهان موفق شد در دومين همايش مسووليت اجتماعي بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، رتبه برنز در حوزه زيست محيطي را كسب كند. اين جايزه در حضور دكتر آخوندي، وزير راه و شهرسازي، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مديران سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ كشور به دكتر احسان دشتيانه، معاون بازاريابي و فروش شركت اهدا شد.

دومين همايش جايزه مسووليت اجتماعي بنگاه‌هاي اقتصادي ايران در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي تهران 2 مرداد ماه برگزار شد. اين جايزه بر اساس ارزيابي صورت گرفته از سوي موسسه هم آورد با حضور ارزياب موسسه مذكور در شركت و انجام مميزي‌هاي مختلف به ذوب آهن تعلق گرفت.

احسان دشتيانه، معاون بازاريابي و فروش شركت پس از دريافت اين جايزه از دست وزير راه و شهرسازي در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مسووليت اجتماعي شركت‌ها بسيار وسيع و گسترده است و تلاش براي اجراي اين مهم باعث ارتقا و موقعيت شركت مي‌شود و پاسخگويي شركت مختص سهامداران نيست بلكه در مقابل كارمندان، منطقه و جامعه و حتي محيط‌زيست نيز مسوول هستند. وي اخلاق‌مدار بودن را لازمه مسووليت اجتماعي شركت‌ها دانست و يادآور شد: پايبند بودن به اخلاقيات، رسالت شركت‌هاست. در واقع شركت‌هاي اخلاق مدار در قلب مردم جاي دارند لذا توجه به مسووليت اجتماعي نوعي برندسازي است و سرمايه‌گذاري براي آينده محسوب مي‌شود.

معاون بازاريابي و فروش شركت گفت: سرمايه‌گذاري در فعاليت‌هاي اجتماعي باعث پايداري صنعت و درآمدزايي مي‌شود و همچنين روحيه كاركنان و بهره‌وري را نيز افزايش مي‌دهد و تجربيات جهاني نشان داده است كه شركت‌هايي كه در اين حيطه عملكرد مثبتي داشته‌اند بيشتر مقبوليت داشته و از برندهاي خوب محسوب مي‌شوند. وي خاطرنشان كرد: ذوب‌آهن اصفهان نيز با اقدامات موثر همواره سعي كرده اين مسووليت را به نحو احسن به انجام رساند.

شايان ذكر است كه ذوب آهن اصفهان رتبه برنز حوزه زيست‌محيطي با عنوان روش‌هاي خلاقانه و بهينه‌سازي استفاده از منابع و ارايه راهكار جهت كاهش آب مصرفي را كسب كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون