• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4164 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد

مشكلات آبي‌ها در گفت‌وگو با هادي طباطبايي:

استقلال به خوبي پارسال نمي‌شود

آبي‌پوشان پايتخت بعد از گذشت 4 هفته از مسابقات ليگ برتر تنها موفق به كسب 5 امتياز شده‌اند. شكست مقابل پارس جنوبي جم بعد از پيروزي پرگل مقابل تراكتورسازي، كمي هواداران را نااميد كرده و حالا تيم شفر از همين ابتداي راه از قافله مدعيان عقب مانده است. متن زير، گفت‌وگويي است با هادي طباطبايي، كارشناس فوتبال و گلر سابق استقلال، درباره عملكرد استقلال در چهار هفته نخست ليگ برتر.

 

آقاي طباطبايي، عملكرد استقلال تا اين جاي فصل چطور بوده؟

به اعتقاد من استقلال در شروع مسابقات 5 امتياز را به راحتي از دست داد و اين برمي‌گردد به اينكه خيلي زودتر و راحت‌تر‌ مي‌توانستند تيم را در فصل نقل و انتقالات آماده كنند، اما اين كار را نكردند. بازيكناني كه استقلال گرفته، زماني به تيم اضافه شدند كه صبر هواداران تمام شده بود و مديران مجبور شدند اين بازيكنان را جذب كنند. الان هم مي‌بينيد كه بازيكنان جديد آمادگي لازم را ندارند. دو تا سه هفته ديگر طول مي‌كشد تا بازيكنان جديد استقلال با تيم هماهنگ شوند و در اين هفته‌ها امتيازات مهمي از دست مي‌رود. به اين دليل مي‌توان گفت كه استقلال مظلوم واقع شده و اين 5 امتياز را به علت مديريت غلط در نقل و انتقالات از دست داد.

وينفرد شفر هم البته تمرينات را دير شروع كرد. اين تاخير تاثيري روي عملكرد تيم نداشته؟

خب مساله اينجاست كه تا قبل از شروع تمرينات اصلا تيم جمع نشده بود و بازيكنان تيم مشخص نبودند. به اعتقاد من در تمرينات خيلي خوب كار كرده‌اند. شما بازيكناني را كه استقلال از دست داد و جانشينان‌شان را ببينيد؛ تفاوت كيفيت واضح است.

فكر مي‌كنيد عملكرد استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد؟

بهتر كه خواهد شد، اما اين تيم بعيد مي‌دانم به كيفيت تيم پارسال بشود.

حسين حسيني و مهدي رحمتي، هر دو دروازه‌بان‌هاي آماده‌اي هستند و براي حضور در تركيب اصلي چالش‌هاي مهمي دارند. اگر شما مربي بوديد در اين شرايط چه كار مي‌كرديد؟

من اگر بودم، يك دروازه‌بان را دروازه‌بان اول اعلام مي‌كردم و ديگري را دروازه‌بان دوم. هر مربي روش خاص خودش را دارد. اين چالشي است كه خودشان براي خودشان به وجود آورده‌اند و هر دو گلر توقعاتي دارند كه انتظار دارند برآورده شود و همين موضوع باعث اين حواشي در تيم شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون