• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4170 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ شهريور

محمدباقر نوبخت اعلام كرد

5 بسته جبراني دولت براي مردم

محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه از آماده كردن پنج بسته جبراني از سوي دولت براي اقشار مختلف كشور خبر داد و گفت: جزييات پرداخت اين بسته‌ها را به زودي اطلاع‌رساني مي‌كنيم. از اين 5 بسته ،2 بسته معيشتي براي همه مردم در نظر گرفته شده است كه پرداخت مي‌كنيم. يك بسته معيشتي خاص براي پنج دهك اول جامعه، يك بسته حمايتي براي توليدكنندگان و يك بسته حمايتي نيز براي پيمانكاران در نظر گرفته‌ايم.

وي به بازديد خود از پروژه‌هاي بخش‌هاي مختلف اشاره كرد و گفت: قيمت مصالح ساختماني از جمله تيرآهن و ميلگرد افزايش يافته و از اين رو براي پيمانكاران بسته حمايتي در نظر گرفته شده است.او با اشاره به وضعيت اقتصادي كشور، گفت: سازمان برنامه و بودجه موظف است براي كاهش مشكلات مردم برنامه داشته باشد و ما برنامه‌هايي براي بهبود وضعيت اقتصادي مردم در نظر داريم. رييس سازمان برنامه و بودجه در ادامه، همچنين به شوك وارد شده به اقتصاد كشور در اثر تحريم‌ها اشاره كرد و افزود: بايد اقتصاد كشور را بيشتر مقاوم كنيم تا در اثر اين شوك‌ها و تكانه‌ها با مشكل برخورد نكنيم. مشكلات موجود اقتصادي كشور ناشي از تلاش بدخواهان ملت ايران براي متوقف كردن رشد اقتصادي كشور است.

نوبخت گفت: برخي به وجود آمدن شرايط اقتصادي كشور را ناكارآمدي و نابلدي دولت مي‌دانند كه اين طور نيست چرا كه افراد با سابقه و با تجربه‌اي در دولت تدبيرو اميد خدمت مي‌كنند. دولتمردان در اين دولت از سر آزمون و خطا وارد كابينه نشده‌اند و از تجارب و سوابق بالايي برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون