• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4173 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

اختصاص ۲ميليون يورو براي مديريت يكپارچه پارك قميشلو

رييس مركز امور بين‌الملل و كنوانسيون‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست ايران با اشاره به ديدار با مديركل اروپاي شرقي و آسياي وزارت امور محيط زيست آلمان گفت: با توجه به توافق به عمل آمده در خصوص تخصيص ۲ ميليون يورو به پروژه مديريت يكپارچه پارك ملي قميشلو با مشاركت جوامع محلي مقررشد تا اين پروژه به سرعت عملياتي و در چارچوب سند تنظيمي پروژه اقدام شود.

كين هورس در ديدار خود با ناصر مقدسي- رييس مركز امور بين الملل و كنوانسيون‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست ايران - درباره كاهش آلودگي هوا، مديريت پسماند، انتقال فناوري، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و مديريت يكپارچه مناطق حفاظت شده، پايش آلودگي‌هاي شيميايي بحث و گفت‌وگو كردند.

مقدسي درباره اين ديدار گفت: در راستاي همكاري‌هاي دو جانبه جمهوري اسلامي ايران و كشور آلمان، برنامه عمل سال ۲۰۱۸ تدوين و برگزاري دوره‌هاي ظرفيت‌سازي و آموزشي در اين برنامه گنجانده شده است. در اين برنامه اجرايي همچنين نحوه انتقال تجربيات و فناوري‌هاي مناسب پيش‌بيني شده است. كليه فعاليت‌ها و موارد مندرج در برنامه عمل ۲۰۱۸ مورد بررسي قرار گرفت و نحوه اجرا يا اجرا نكردن، تمام نشدن برنامه‌ها و دلايل مربوط به آن مورد بحث و بررسي قرار گرفت. با توجه به سياست‌هاي اعلامي سازمان حفاظت محيط زيست در بحث موضوعات آلودگي كلانشهرها، مديريت پسماند، مقابله با گردوغبار و مديريت تالاب‌هاي منابع آبي توافق شد تا با همكاري مشترك، برنامه اجرايي سال ۲۰۱۹ تدوين و مبادله شود.

ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون