• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4185 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

رويگرداني از احمدي‌نژاد

جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام روز گذشته باز هم بدون حضور «رييس» و با مديريت آيت‌الله موحدي‌كرماني برگزار شد و جاي خالي آيت‌الله سيدمحمود هاشمي‌شاهرودي باز هم جلب‌توجه مي‌كرد. همچنين در جلسه ديروز باز هم حسن روحاني و آيت‌الله صادق آملي لاريجاني روساي دو قوه مجريه و قضاييه حضور نداشتند و علي لاريجاني، رييس مجلس هم با تاخير رسيد.

اما آنچه در ميان فريم‌هاي عكس جلسه روز شنبه مجمع تشخيص مصلحت نظام خودنمايي مي‌كرد حضور احمدي‌نژاد بود. عكسي از او و آيت‌الله مجتهدشبستري دست به دست شد كه نشان مي‌داد آيت‌الله محسن مجتهدشبستري تمايل چنداني براي صحبت با رييس دولت نهم و دهم ندارد و البته از اينكه كنار احمدي‌نژاد نشسته است هم چندان راضي نيست. در يكي از عكس‌هايي كه از شبستري، احمدي‌نژاد و شمخاني منتشر شده به وضوح مشخص است كه شبستري صندلي خود را برگردانده تا حتي نيم‌نگاه هم به احمدي‌نژاد نيندازد.

احمدي‌نژاد روز پيش از حضور در مجمع تشخيص مصلحت نظام در مراسم نوحه‌خواني در منطقه حصارك كرج شركت كرده‌ بود و سخنراني پرحاشيه‌اي داشت. او كه در اين مراسم سخنراني مي‌كرد، ‌گفت: پول نيست؟ اگر مي‌گويند پول نيست يك تماس با من بگيريد تا من جاهايي را كه پول‌ها خوابيده، نشان ‌دهم.

فيلم‌هايي كه از اين مراسم در فضاي مجازي و كانال تلگرامي دولت بهار، منتسب به جريان احمدي‌نژاد منتشر شده است؛ جمعيت حاضر عليه روحاني و دولت شعارهايي سر داده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون