• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4187 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ شهريور

گزيده سرمقاله‌هاي اصولگرايان

كيهان: محمد ايماني در سرمقاله اين روزنامه از مساله عاشورا و امام حسين(ع) آغاز كرده و به دولت و اصلاحات پرداخته است. او در بخشي از اين مقاله مي‌نويسد: «نمي‌شود به قول رييس‌ فراكسيون كذا (معاون رييس‌جمهور در دولت مدعي اصلاح‌طلبي) با معاندان فرومايه در حد «گوگوش تا سروش» ائتلاف كرد و در عين حال از انقلاب و اسلام دم زد... فتنه سال 88 الي‌الابد خط قرمز است، چون عاشورا و مرام الهي آن خط قرمز ماست... امام حسين(ع) كجا جبهه خودي را از سايه جنگ و تهديد دشمن ترساند تا مثلا راي بگيرد يا در رقابت‌هاي رايج سياسي استفاده كند؟ كجا مستكبران را «كدخدا» و «مودب» خواند و توهم «بستن با كدخدا» را پيش كشيد؟»

روزنامه خراسان در سرمقاله خود به كم‌تحركي دولت پرداخته است و مي‌نويسد: «به جز سيف كه دوره‌اش به پايان رسيده بود، هيچ فردي از تيم اقتصادي تغيير نكرد. حتي در شرايطي كه مجلس بيش از يك ماه پيش، وزير كار و حدود سه هفته پيش وزير اقتصاد را استيضاح و بركنار كرد، دولت همچنان در اين شرايط حساس به اداره اين دو وزارتخانه مهم با سرپرست ادامه مي‌دهد.»

وطن امروز در خطي هماهنگ با روزنامه كيهان و ابراهيم رييسي به جهانگيري حمله كرد. روز گذشته كيهان و ابراهيم رييسي به طور همزمان با اظهارات جهانگيري كه گفته بود «مشكلات اقتصادي راهكار سياسي دارند» انتقاد كرده بودند. وطن امروز تيتر اصلي خود را اين عبارت جهانگيري كه در برنامه ‌انتخاباتي سال گذشته خود گفته بود: «مردم يادتان هست‌‌» انتخاب كرده و پرونده‌اي درباره مواضع انتخاباتي جهانگيري منتشر كرده است. اين روزنامه نوشت: «شايد بهترين توصيف اوضاع اقتصادي كنوني، بحران «اعتبار دولت» باشد كه خود را به شكل‌‌هاي مختلفي به‌ويژه كاهش اعتماد عمومي به دولتمردان نشان مي‌دهد. بحران اعتبار دولت به اين معنا كه ديگر مواضع و حتي قول‌‌هاي اقتصادي رييس‌جمهور و وزرا براي عامه مردم اطمينان بخش نيست و به‌اصطلاح نمي‌شود روي آنها حساب كرد.» روزنامه صبح نو نيز در سرمقاله خود به بهانه ايام عاشورا به ماجراي 88 پرداخت و ضمن بيان اينكه «در آن وضعيت آشوبناك، رهبري تنها حامي راي مردم بودند؛ فردي كه با 24‌ ميليون رييس‌جمهوري قانوني كشور شده بود‌» نوشت: «عمال سعودي، سرسپردگان اسراييلي و غرب‌زدگان، يك‌صدا خواستار عبور از روحاني‌اند و اين ناديده گرفتن راي ميليون‌ها ايراني است. آنها پشت دولت را خالي كرده‌اند‌ اما نظام تا زماني كه دولت بر سر كار است، به حمايت قاطع از او كه نماد مردم‌سالاري است، ادامه خواهد داد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون