• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4189 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

ليورپول 3 -پاري‌سن‌ژرمن 2

خرابكاري ستاره‌ها

ليورپول همانند ليگ برتر، در ليگ قهرمانان نيز با قدرت كار را شروع كرد. تيم جذاب يورگن كلوپ اين فصل نيز با خط حمله وحشتناكش همه تيم‌ها را از دم تيغ مي‌گذراند و آخرين قرباني‌اش هم تيم متمول و پرمهره پاري‌سن‌ژرمن بود. تيمي با سرمربي جديد و تفكرات نو. اما كلوپ موفق شد در اولين بازي به هموطنش يعني توماس توخل نشان بدهد كه كار در ليگ قهرمانان اروپا بسيار سخت خواهد بود. در اين بازي ليورپول بازي را مثل هميشه تهاجمي آغاز كرد و دو گل از حريف پيش افتاد. دو گلي كه يكي از آنها توسط مونير پاسخ داده شد تا نيمه اول با برتري 2 بر 1 قرمزهاي آنفيلد به پايان برسد. نيمه دوم اما آبستن حوادث جالبي بود. حوادثي كه در راس آنها دو ستاره دو تيم يعني صلاح و امباپه قرار داشتند.

در حالي كه ليورپول از حريفش پيش بود و وارد 10 دقيقه آخر بازي مي‌شديم، محمد صلاح كه به نسبت فصل قبل دچار افت محسوسي شده، توپ را در مركز ميدان به شكل ناشيانه‌اي از دست داد و همان توپ برگشت و توسط امباپه به گل دوم و تساوي پي‌اس‌جي تبديل شد. كامبك شاگردان توخل در حالي رقم خورد كه همه صلاح را مقصر مي‌دانستند و تصاوير بسته‌اي كه كارگردان تلويزيوني از او نشان مي‌داد نيز موئد همين نكته بود. ليورپول بازي دو هيچ برده را با تساوي عوض كرده بود. كلوپ صلاح بي‌روحيه را بيرون كشيد و شقيري را وارد زمين كرد تا بلكه كاري از پيش ببرد. امباپه جوان دوباره تبديل به ستاره بازي شده بود و همه به اين فكر مي‌كردند كه بعد از بازي در مورد بازي خوب او و گل نجات‌‌بخشش حرف بزنند. با كنايه‌هايي به ستاره مصري. اما دقيقه 91 ورق برگشت و كسي كه عنوان قهرمان بازي و تيمش را يدك مي‌كشيد، خودش تبديل به ضدقهرمان شد. اتفاقي كه براي صلاح رخ داد و منجر به گل تساوي حريف شد، عينا براي امباپه رخ داد. كرنر ليورپول توسط مدافعين دفع شد. پي‌اس‌جي در موقعيت فوق‌العاده‌اي براي ضد حمله قرار گرفت، چرا كه اكثر بازيكنان ليورپول در زمين تيم پاريسي حضور داشتند و دفاع اين تيم خالي بود. امباپه توپ را برداشت كه فرار كند، اما حركت انفرادي او و تلاش براي عبور از بازيكن مستقيمش به نتيجه نرسيد. توپ از دست رفت. در آن شلوغي فن‌دايك توپ را به فرمينوي تعويضي سپرد و او نيز از فرصت به دست آمده نهايت استفاده را برد و آب رفته را به جوي بازگرداند. بازي با همين نتيجه
3 بر 2 به نفع ميزبان به پايان رسيد.

بعد از بازي كاريكاتورهايي منتشر شد كه نشان مي‌داد، بازيكنان پي‌اس‌جي قدر هديه‌اي كه محمد صلاح به آنان داده بود را ندانستند و دوباره همان هديه را به حريف تقديم كردند. همه اين رخدادها در نهايت باعث شد تا بازيكني كه كمتر از 20 دقيقه در زمين حضور داشت، بازيكني كه در ديدار قبلي تيمش از ناحيه چشم دچار آسيب شده بود، تبديل به قهرمان مسابقه شود. بابي فرمينو با يك چشم توانست گل سرنوشت‌ساز بازي را به ثمر برساند و اولين 3 امتياز را به حساب تيمش واريز كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون