• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4191 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

افزايش 40 درصدي فروش روغن موتورهاي ايرانول

مديرعامل شركت نفت ايرانول از افزايش 40 درصدي فروش انواع روغن موتورهاي اين شركت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، مهندس عيسي اسحاقي گفت: توليد و فروش انواع روغن موتور در شركت نفت ايرانول در شش‌ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40درصد افزايش يافته است.

وي ضمن تكذيب شايعه 40 درصدي افزايش قيمت روغن موتور، گفت: چهار شركت عمده توليد‌كننده روغن در كشور با هماهنگي سازمان حمايت از مصرف‌كننده و توليد‌كننده با وجود افزايش قيمت خوراك، ملزومات و در كل بهاي تمام شده تنها 9 درصد قيمت روغن‌هاي موتوري را افزايش داده‌اند.

مديرعامل شركت نفت ايرانول گفت: شركت نفت ايرانول براي نخستين‌بار در راستاي افزايش كيفيت، چهار محصول با بالاترين سطح كيفي و مورد تاييد بنز و رنو (سنتيوم با سطح كيفي SN و گرانروي5 W30، سوپر رونيا با سطح SN و گريد5 W30، سوپر رونيا هيبريدي سطح كيفي SN و گرانروي0 W20 و سوپر رويال سطح كيفي SM و گريد5 W40) را در سال جاري رونمايي و به بازار عرضه كرد.

وي افزود: توسعه همه‌جانبه‌اي را در 5 سال گذشته سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داديم و توانستيم ركورد سود، توليد، فروش، صادرات و به خصوص صادرات محصول نهايي را بشكنيم و خام فروشي روغن پايه را به صورت چشمگيري كاهش دهيم.

مهندس اسحاقي با تاكيد بر اينكه براساس استراتژي تدوين شده 1404 افزايش سهم بازار روغن موتور و صادرات آن جزو سياست‌هاي اين شركت است، تصريح كرد: طي چهار سال گذشته سهم بازار ايرانول از فروش انواع روغن موتور از 19 درصد به حدود 27 درصد در پايان سال 96 افزايش يافت.

مديرعامل شركت نفت ايرانول افتتاح پايانه صادراتي ايرانول با ظرفيت مخازن 25 هزار تن در ماهشهر در ماه گذشته را از طرح‌هاي مهم اين شركت ذكر كرد و گفت: با راه‌اندازي اين پايانه ذخيره‌سازي محصولات صادراتي ايرانول به 2 و نيم برابر افزايش يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون