• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4199 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

وزير ارتباطات:

همراه اول لوكوموتيو پرقدرت ايران ديجيتال است

با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از برنامه راهبردي ۵ ساله آتي همراه اول رونمايي شد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسمي كه با حضور محمد جواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول، مهدي اخوان بهابادي رييس هيات‌مديره همراه اول و جمعي از مديران ارشد اين شركت در روز اول نمايشگاه تلكام در سالن اختصاصي اين اپراتور برگزار شد، برنامه راهبردي ۵ساله همراه اول رونمايي شد.

اين برنامه با ماموريت «تحقق روياي ديجيتال» در تلاش است تا به عنوان يكي از رهبران بازار ICT منطقه، به ارايه خدمات و راهكارهاي هوشمند براي توانمندسازي اكوسيستم ديجيتال بپردازد.

حميد فرهنگ در اين مراسم با اشاره به رونمايي از راهبرد ۵ ساله آتي همراه اول گفت: ما در ۹ ماه گذشته برنامه راهبرد ۵ ساله همراه اول را بنا بر ماموريت‌‌هاي شركت، تدوين كرده‌‌ايم. اميدواريم كه مثل هميشه با ياري خدا، به توسعه فضاي فناوري كشور به فراگير شدن حوزه كسب و كار كمك كنيم. مديرعامل همراه اول ادامه داد: غير از چشم‌اندازمان كه تبديل شدن به يكي از رهبران ICT در منطقه است، همچنين حوزه كسب ‌وكار همراه اول فراتر از گذشته خواهد شد و شركت‌‌هاي زيادي با ماموريت‌‌هاي متنوع به خانواده همراه اول اضافه مي‌شوند. فرهنگ ضمن بيان اين نكته كه درگذشته همراه اول شركتي بود كه بيشتر در حوزه ارتباطات و برقراري شبكه‌هاي ارتباطي فعال بود، گفت: در حال حاضر شركت‌هاي همسو به خانواده همراه اول اضافه شده است و ما به دنبال شركت‌هاي فراتر از كسب‌وكارهاي اصلي هستيم. شركت‌ «مبين‌نت» و «امن‌افزار» به مجموعه اضافه شده‌اند و به دنبال اضافه‌ شدن «حركت اول» هستيم. اميدواريم اين اكوسيستم به حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات كمك كند.در ادامه مهندس جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به مديريت جوان در همراه اول، گفت: شواهد جواني در همراه اول مشخص است. مسير حركتي اقتصاد ديجيتال و ساخت ايران ديجيتال نياز به نيروي جوان دارد. مديرعامل جوان، رييس هيات‌مديره جوان، هيات‌مديره جوان و تيم جوان همراه اول پرقدرت پاي كار آمده‌اند و در سال گذشته توانسته‌اند نقش مهمي در توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات داشته باشند.جهرمي ادامه داد: من از دوستان همراه اول تشكر ويژه مي‌كنم كه در توسعه ايران ديجيتال، برنامه ۵ساله خود را تنظيم كرده‌اند. از اين شركت انتظار بزرگي داريم. اتصال مدارس كشور تا پايان امسال به شبكه پرسرعت پهن باند جزو ماموريت‌هايي است كه همراه اول با حمايت دولت پيگيري مي‌كند. بحث هوشمندسازي مصرف انرژي و فعاليت در حوزه كشاورزي هوشمند جزو پروژه‌هايي است كه همراه اول در آن ورود خواهد كرد.

وزير ارتباطات با تشكر از پيگيري همراه اول در رفع مشكلات مردم گفت: پيگيري و حل مشكلاتي كه براي مردم در مجموعه سرويس‌هاي ارزش افزوده به وجود آمده بود، با حركت شجاعانه‌اي كه مديران همراه اول انجام داده‌اند و مشكل را خودشان شناسايي و برطرف كردند، حركت ارزشمندي بود. اميدواريم اين مسير شفافيت با انرژي بيشتري پيگيري شود.

وي در پايان گفت: از مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره همراه اول و همچنين سهامداران همراه اول كه نقش بي‌بديلي در توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات دارند، نيز تشكر مي‌كنم.


خريد ارز در شعب ارزي بانك رفاه

شعب ارزي بانك رفاه آمادگي دارند نسبت به خريد ارز يا دريافت سپرده ارزي متقاضيان به صورت اسكناس اقدام كنند.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، در چارچوب رويه‌ها و تصميمات بانك مركزي ج.ا.ا، همه شعب ارزي اين بانك به عنوان يكي از بانك‌هاي عامل آمادگي دارند نسبت به خريد يا دريافت سپرده ارزي به صورت اسكناس با تضمين بازپرداخت اصل و سود به صورت اسكناس به نرخ روزانه خريد اعلامي از سوي اين بانك اقدام كنند.


استقرار رويكردهاي جهان تراز در شركت فولاد مباركه

با حضور مديرعامل، معاونان و مديران شركت فولاد مباركه و تيم اعزامي از بنياد كيفيت اروپا، آيين افتتاحيه ارزيابي تعالي سازماني (EFQM) روز پنجشنبه پنجم مهرماه برگزار شد.

در اين مراسم، دكتر بهرام سبحاني، مديرعامل فولاد مباركه ضمن ارائه بخشي از دستاوردهاي اين شركت، حضور فولاد مباركه در اين ارزيابي را فرصتي براي بهبود و كسب تجارب و استانداردهاي جديد در سطح جهاني دانست و گفت: به منظور حضور هرچه موفق‌تر در بازارهاي جهاني بسيار بجا بود كه اين شركت را در سطح اروپايي نيز ارزيابي كنيم.

وي بهره‌مندي از بهترين رويكردهاي مديريتي در سطح جهان را از اولويت‌هاي فولاد مباركه دانست و افزود: مديريت منابع مختلف شركت با به كارگيري الگوهاي موفق مديريتي موجب شده تا فولاد مباركه نتايج ارزشمند و پايداري را براي ذي‌نفعان مختلف خلق كند و لذا سطح رضايت و علاقه‌مندي به عملكرد اين شركت به نحو مناسبي افزايش يابد. وي از تمامي همكاران و مديران شركت خواست همكاري صادقانه‌اي با ارزيابان داشته باشند تا نقاط قوت و قابل بهبود سازمان به خوبي مشخص شود.

شركت فولاد مباركه به عنوان اولين شركت ايراني حاضر در سطح جهاني جايزه تعالي سازماني در دوره قبلي ارزيابي بنياد مديريت كيفيت اروپا (EFQM) كه مهرماه سال گذشته برگزار شد، توانست با كسب عنوان سرآمد ملي و تقديرنامه پنج ستاره به جايزه جهاني تعالي سازماني راه يابد.شايان ذكر است برنامه ارزيابي اين دوره از روز شنبه هفتم مهرماه آغاز خواهد شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون