• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4213 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر

در گفت‌وگو با پندار خمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس

از فروش خودرو تا نيمه نهايي آسيا

ساعت 9 صبح ديروز بليت فروشي اينترنتي بازي حساس دو تيم پرسپوليس و السد قطر آغاز شد. اما كمتر از 10 دقيقه بعد سايت ديگر بالا نيامد و اعلام شد كه جايگاه و روبه‌روي جايگاه پر شده. هواداران زيادي بدون بليت باقي ماندند. هواداران زيادي بودند كه بليت خريده بودند و پول هم از حساب‌شان كم شده بود، اما به يكباره با error سايت مواجه مي‌شدند و خريدشان كان‌لم‌يكن مي‌شد. بعد گرچه پول به حساب‌شان بازمي‌گشت اما ديگر نمي‌توانستند بليت بخرند چون سايت به آنها مي‌گفت شما قبلا با اين كد ملي بليت خريده‌ايد! در ميانه همين مشكلات بوديم كه بازار سياه فروش بليت راه افتاد و قيمت‌هاي نجومي در حد 1 ميليون و 2 ميليون به گوش رسيد. براي روشن شدن وضعيت بليت‌‌فروشي با پندار خمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس صحبت كرديم.

 

آقاي خمارلو چرا سايت فروش بليت دچار
مشكل شد؟

در برهه‌اي كوتاه عده زيادي به سايت مراجعه كردند و سرورهاي پشتيباني سايت نتوانستند اين حجم از تقاضا را مديريت كنند. مثل همان اتفاقي كه براي فروش خودرو رخ داد. سرور بعد از مراجعه بسيار زياد قطع شد و 2تا 3 ساعت بعد دوباره به كارش ادامه داد.

برخي از هواداران بدون اينكه بليت بخرند كد ملي‌شان به عنوان خريدار در سايت ثبت شده بود

اين مورد محدود بوده. مثلا جايگاه پر شده بوده بعد هم پول بليت برگشته بود. ما تعداد صندلي محدودي داريم در ورزشگاه. حضور همزمان هواداران در سايت باعث بروز چنين مشكلي شده بود كه البته بعد از مدتي آن كد ملي آزاد شده. همه‌ اين مشكلات به خاطر حضور بالاي هواداران در سايت خريد به وجود آمد. ما 20 درصد ورزشگاه را هم مجاز به فروش نيستيم بر اساس قوانين.

در مورد بازار سياهي كه راه افتاده آيا فكر كرديد؟

ما از قبل هم گزارش داده بوديم. ما با شوراي تامين استان تهران در اين رابطه مكاتبه كرديم و از آنان خواستيم كه پيگير اين موضوع باشند. تا آنجايي هم كه ما در جريانيم پليس فتا هم درگير اين ماجرا شده تا بتوانند جلوي بازار سياه را بگيرند. همان كساني كه بليت را خريدند در حال واگذاري بليت به قيمت‌هاي بالا هستند. از ما كه كاري برنمي‌آيد در اين زمينه. چون ما مقام اجرايي نيستيم. ما فقط مي‌توانيم گزارش دهيم كه با اين موارد برخورد شود. باشگاه به‌طور كامل حمايت مي‌كند از برخورد با بازار سياه.

بانوان در اين بازي نمي‌توانند حضور داشته باشند؟

آن چيزي كه من شنيدم اين است كه فعلا بحث حضور خانم‌ها منتفي است. البته من در اين باره اطلاعات كافي ندارم. فقط مي‌دانم كه بحث حضور خانم‌ها در بازي پرسپوليس و السد منتفي است. اينكه در بازي‌هاي آينده به چه شكل خواهد بود، تصميمش با ما نيست.

بحث ناظران AFC و ميزباني فينال چه؟

به هر حال اين قوانين بالادستي ما است. ما تابع قانونيم. اگر سازوكارش فراهم باشد و به ما بگويند انجام دهيم، انجام مي‌دهيم. در بازي به اين شلوغي هم من فكر مي‌كنم سخت باشد بحث حضور بانوان. بايد تمهيداتي در نظر گرفته شود تا مشكل برطرف شود. ما مستاجر آزادي هستيم و تصميم حضور بانوان با ما نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون