• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4224 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۳ آبان

ويژه

تراكنش عليه تحريم

چهارمين نمايشگاه تراكنش ايران ITE2018همزمان با اوج تحريم‌هاي يكجانبه امريكا عليه ايران از 22 تا 24 آبان با شعار «تراكنش عليه تحريم» در بوستان گفت‌وگو برگزار مي‌شود. در اين رويداد فناورانه، بانك‌ها، شركت‌هاي پرداخت، شركت‌هاي فناوري مالي، استارت‌آپ‌هاي فين‌تك و شهر هوشمند، نمايندگان كشورهاي مختلف و شهرداري‌هاي كلان‌شهرهاي ايران حضور دارند. در حاشيه اين نمايشگاه چندين سمينار و نشست تخصصي و ده‌ها كارگاه معرفي محصول با حضور بيش از 70 سخنران داخلي و خارجي برگزار مي‌شود. همچنين در حاشيه ITE2018 فناوري‌هاي جديد از جمله بلاك‌چين و ارزرمزها براي چگونگي عبور از تحريم‌ها مورد بحث قرار مي‌گيرد. در اين رويداد بزرگ ملي، صنعت بانكداري و پرداخت دو موضوع را مدنظر قرار مي‌دهد؛ نخست، قدرت تاب‌آوري نظام بانكي در دوران تحريم‌ها با استفاده از فناوري‌هاي روز و دوم هم‌انديشي براي طراحي پلن B كسب و كارها در دوران تحريم‌ها.

 

با انتشار صورت‌هاي مالي 6‌ ماهه

گام بلند بانك پاسارگاد براي بازگشايي نماد در بورس

بانك پاسارگاد با نماد وپاسار، اطلاعات و صورت‌هاي مالي مياندوره‌اي 6 ماهه منتهي به 31 شهريورماه 97 را در كدال بورس منتشر كرد. به گزارش پايگاه خبري نقدينه، بانك پاسارگاد با انتشار اين اطلاعات و صورت‌هاي مالي، عملا زنگ بازگشايي نماد در بورس را به صدا درآورد و به نظر مي‌رسد كه با مساعدت سازمان بورس و در جهت حفظ منافع سهامداران، اين نماد به‌زودي بازگشايي و سهم آن قابل معامله شود. براساس اطلاعات صورت‌هاي مالي بانك پاسارگاد، اين بانك در اكثر شاخص‌هاي مالي با رشد مثبت رو‌به‌رو بوده و سالي پربار را به سهامداران نويد داده است. اين اطلاعات حاكي است، جمع درآمدهاي بانك پاسارگاد با رشدي 23درصدي همراه بوده است. بر اين اساس، سود عمليات در حال تداوم بانك پاسارگاد قبل از كسر ماليات، در پايان شهريورماه سال گذشته معادل 5.236.049 ميليون ريال بوده كه با رشدي 35درصدي به 7.066.494 ميليون ريال در پايان شهريورماه سال جاري افزايش يافته است.

در عين حال، سود (زيان) خالص بانك پاسارگاد در پايان نيمه اول سال 96 برابر با 5.236.049 ميليون ريال بوده كه در پايان نيمه اول امسال به 6.263.311 ميليون ريال رسيده است كه رشدي 20درصدي را نشان مي‌دهد. در صورت‌هاي مالي بانك پاسارگاد، سود (زيان) خالص هر سهم در پايان شهريورماه امسال 124 ريال ذكر شده در كه اين رقم نسبت به رقم مشابه سال گذشته 19درصد افزايش داشته است. سود خالص هر سهم اين بانك در پايان شهريور 96 معادل 104 ريال بوده است.نقدينه

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون