• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3207 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند

وقتي ۳۰ دقيقه باد و باران زندگي را نابود كرد

 30 دقيقه باد و باران شديد در نيوزيلند ۵۰۰ هزار پوند خسارت وارد كرد. اين باد طي ۴۵ سال گذشته بي‌سابقه بوده است. تصاوير نابودي از اين باد و باران در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از پنج ميليون بار بازديد داشته كه براي كاربران زيادي جذاب بوده است. كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه زندگي مردم در اين نقطه از دنيا كاملا از بين رفته است و خيلي از مردم براي زندگي به مشكل برخورده‌اند. اما از سويي ديگر كاربران نوشته‌اند عجيب است كه مسوولان نتوانسته‌اند اين مساله را پيش‌بيني كنند كه مردم در آن لحظات در جاي امن‌تري مي‌رفتند. اين عكس‌ها و فيلم‌ها بيشتر از دو ميليون بار بازنشر شده است.

 

نجات معجزه‌آسا از يك تصادف مرگبار

چين اين روزها سوژه نجات‌هاي معجزه‌آسا از تصادفات جاده‌اي و خياباني است و اين رويداد‌ها دليلي ندارد جز خودروهاي چيني و البته كيفيت بسيار پايين آنها. ويديوي تصادف دو خودرو با يكديگر و نجات راننده اين خودرو بيش از 10 ميليون بار بازديد‌كننده داشته است. پس از اينكه اين تصادف انجام مي‌شود كاربران شبكه‌هاي اجتماعي با ديدن اين فيلم نوشته‌اند كه كيفيت پايين خودروهاي چيني و در اكثر آنها كارنكردن ترمز ماشين باعث مي‌شود كه اين گونه تصادف‌ها شكل بگيرد. اين ويديو بيش از دو ميليون بار بازنشر شده است. بعضي كاربران از ديگر نقاط دنيا كه با ماشين‌هاي چيني تصادف كرده‌اند، نوشته‌اند كه اين ماشين‌ها همه جا مردم را با مشكل روبه‌رو كرده‌اند.

 

عوارض خطرناك امواج موبايل بر مغز انسان

 ويديويي كه مربوط به بررسي امواج موبايل روي مغز انسان است در شبكه‌هاي اجتماعي به‌شدت پربيننده شده است. اكثر كاربران نوشته‌اند مشخص نيست كه بالاخره اين امواج واقعا ضرر دارند يا خير. اما در اين ويديو نشان مي‌دهد كه بررسي‌هاي اخير درباره استفاده بيش از حد از موبايل و وسايل الكترونيكي اختلالاتي را روي مغز انسان ايجاد مي‌كند. استيو جابز طراح يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي رايانه‌اي و ارتباطي دنياست كه به فرزندان خود اجازه نمي‌داد به طور مداوم از وسيله ارتباطي همراه استفاده كنند. اما گويا اين وسيله ارتباطي جزيي از زندگي ما شده است. بررسي‌هاي اخير درباره استفاده بيش از حد از موبايل و وسايل الكترونيكي اختلالاتي را روي مغز انسان ايجاد مي‌كند. اين ويديو بيش از 14 ميليون بازديد‌كننده داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون