• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3207 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند

ثبت تخلفات نوروزي با 6000 دوربين

ايسنا| فرمانده نيروي انتظامي از آماده‌سازي بيش از 4000 دوربين ثبت تخلفات در طرح نوروزي پليس راهور خبر داد و گفت: همچنين بيش از 2000 دوربين نظارتي نيز در سطح شهرها و جاده‌ها براي برخورد با تخلفات رانندگي آماده‌سازي شده است.
صبح ديروز حسين اشتري در رزمايش بزرگ ترافيكي و خدمات سفر نوروز 94 با اشاره به اجراي طرح پليس نوروز 94 از 25 اسفند تا 15 فروردين سال آينده گفت: اين طرح در 200 هزار كيلومتر از راه‌هاي اصلي، فرعي و روستايي كشور اجرا خواهد شد و پليس در اين طرح امنيت و ايمني بيش از 500 شهر كشور را تامين مي‌كند.
فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: براي تحقق اين امر بيش از 1000 دوربين ثابت و سه هزار دوربين سيار ثبت تخلفات رانندگي و همچنين بيش از دو هزار دوربين نظارتي در سطح جاده‌ها و شهرها آماده‌سازي شده است تا با اندك متخلفان رانندگي برخورد كند. سردار اشتري بر ضرورت همكاري مردم و مسافران در كاهش حوادث رانندگي تاكيد كرد و گفت: همكاري مردم و مسافران همچون سال‌هاي گذشته نقش بسزايي در كاهش حوادث و تلفات رانندگي خواهد داشت. وي با بيان اينكه عوامل ديگري نيز در كنارعامل انساني در بروز حوادث نقش دارند، افزود: احتياط بيشتر راننده تاثير بسزايي در پيشگيري از وقوع تصادفات خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون