• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4230 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ آبان

اراده فولاد مباركه ستودني است

رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان در جريان ديدار با مديرعامل فولاد مباركه راهكارهاي استفاده حداكثري از توان داخلي كشور را مورد بررسي و تبادل نظر قرار دادند. در اين ديدار سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس اتاق بازرگاني اصفهان و رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با تاكيد بر اينكه اعتماد به دانش داخلي قطعا نتايج مطلوبي به همراه خواهد داشت، گفت: اين اتاق هميشه حامي و بازوي فكري فولاد خواهد بود.

وي در ادامه از برگزاري همايشي با حضور استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها در اتاق بازرگاني خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مباركه در اين همايش و اعلام نيازهاي اين شركت مي‌توان از دانش فني و تخصص شتاب‌دهنده‌ها در راستاي رفع نيازهاي فولاد و بي‌اثر كردن تحريم‌ها بهره برد. اين گزارش حاكي است در اين جلسه حميدرضا عظيميان، مديرعامل فولاد مباركه نيز ضمن تشكر از حضور رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان، براي همكاري مستمر فولاد مباركه با اتاق اعلام آمادگي كرد و افزود: ما در تمامي جلسات موردنياز حضور فعال خواهيم داشت.

عظيميان تصريح كرد: فهرست تمامي اقلام موردنياز فولاد مباركه تهيه و در اختيار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فني داخلي اين نيازها رفع شود. مديرعامل فولاد مباركه همچنين حمايت كامل از شركت‌هاي دانش بنيان، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها براي تامين نياز فولاد مباركه را از ديگر برنامه‌هاي خود عنوان كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون