• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4232 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان

ارتكاب به جنايت براي نرفتن به كمپ اعتياد

ايلنا | معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري جواني معتاد خبر داد كه چند روز پيش به خاطر نرفتن به كمپ ترك اعتياد اقدام به ارتكاب جنايت كرده است.

سرهنگ كارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در توضيح اين خبر گفت: ساعت 23 هجدهم آبان امسال خبر فوت جواني حدودا ۳۵ ساله از طريق بيمارستان به كلانتري ۱۳۱ شهر ري اعلام شد؛ با حضور ماموران در محل و تأييد خبر اوليه مشخص شد، اين جوان بر اثر اصابت ضربه جسم تيز به ناحيه قفسه سينه فوت كرده است.

پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و ضمن هماهنگي با بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پلس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در همان تحقيقات مقدماتي مشخص شد مقتول يكي از خدمتگزاران كمپ ترك اعتياد در منطقه شهرري بوده كه در زمان مراجعت به محل سكونت جواني معتاد به نام حامد (۲۲ ساله) قصد انتقال وي به كمپ ترك اعتياد را داشته است كه توسط اين جوان مورد حمله و اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بيمارستان فوت كرده است.

با مراجعه به محل سكونت حامد در شهرري، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه وي پس از ارتكاب جنايت از محل سكونتش متواري شده و در حال حاضر هيچگونه اطلاعي از وي وجود ندارد. با توجه به اعتياد شديد قاتل به مصرف موادمخدر، كارآگاهان اداره دهم پلس آگاهي تهران بزرگ با شناسايي محل‌هاي تردد احتمالي وي را به‌همراه محل سكونتش تحت مراقبت پليسي قرار دادند تا سرانجام در ساعت ۲۱: ۰۰ مورخه ۹۷/۸/۲۲ در حالي‌كه حامد براي تهيه پول به محل ارتكاب جنايت مراجعه كرده بود، وي را دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل كردند. حامد ضمن اعتراف صريح به ارتكاب جنايت، در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: ساعت ۲۲: ۰۰ مورخه ۹۷/۸/۱۸ متوجه شدم خدمتگزاران كمپ.... به مقابل منزل‌مان آمدند و قصد دارند تا مرا با خودشان به كمپ ببرند؛ به داخل آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقو اقدام به خودزني كردم تا مانع از رفتن خود به كمپ ترك اعتياد شوم و به مادرم گفتم كه آنها را از خانه بيرون كند. مادرم درب خانه را باز كرد تا [خدمتگزاران كمپ] از خانه بيرون شوند كه در اين زمان متوجه شدم يكي از آنها در پشت در مخفي شده تا مرا بگيرد؛ من نيز در اين زمان با چاقو ضربه‌اي به سمت او پرتاب كردم كه ناگهان روي زمين افتاد و من نيز از ترس به سرعت از خانه متواري شدم. سرهنگ كارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه باجرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت براي متهم صادر شد و جهت انجام تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون