• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4277 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

ويژه

هفدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا با 3+17 جايزه جذاب آسياتكي

هفدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا از 5 ژانويه 2019 (15 دي ماه 1397) با ديدار تيم‌هاي امارات و بحرين آغاز شد. به گزارش روابط عمومي آسياتك بيست و چهار تيم در جام ملت‌هاي آسيا 2019 حضور داشته و تيم ملي فوتبال كشورمان در اين رقابت‌ها با تيم‌هاي عراق، ويتنام و يمن در گروه D بازي‌ها قرار گرفته است. به همين مناسبت شركت آسياتك مسابقه جذاب پيش‌بيني بازي‌هاي آسيا2019 را براي همه علاقه‌مندان آسياتكي تدارك ديده است. در اين مسابقه علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به آدرس www.asiatech.ir و كليك روي اسلايدر مسابقه نسبت به تكميل فرم‌هاي پيش‌بيني نتايج مسابقات اقدام كرده و امتيازات خود را بالا ببرند.

 

رونمايي بسته نرم‌افزاري شركت‌هاي فولادي

رييس جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران از رونمايي بسته نرم‌افزاري شركت‌هاي توليدكننده و سازنده فولاد و شركت‌هاي وابسته خبر داد. بهرام سبحاني صبح روز دوشنبه در نخستين جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران اظهار كرد: امروزه مرز پنجاه سال را در صنعت فولاد‌سازي پشت سر گذاشتيم و در دوران جنگ تحميلي نيز دولتمردان از اين صنعت غافل نبودند و به همين دليل است كه ظرفيت 30 ميليون تن توليد فولاد ايجاد شده است. وي در ادامه با بيان اينكه امروزه از فاينانس‌هاي خارجي در اين عرصه استفاده مي‌شود، افزود: شركت‌هاي بزرگ دولتي، نيمه‌دولتي و خصوصي طي سال‌هاي اخير براي گسترش صنعت فولاد ايجاد شده‌اند. رييس جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران در ارتباط با فلسفه اين جشنواره يادآور شد: متوجه شديم، شركت‌هاي توليد‌كننده يا زيرمجموعه فولاد از دانش‌هاي به‌روز يكديگر با خبر نيستند و اين در حالي است كه تحريم‌ها شديد شده و برخي از اين واحد‌ها دچار مشكل شده‌اند.

 

طبق اعلام دبيرخانه جشنواره

سومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي بانك پاسارگاد برگزار خواهد شد

با توجه به استقبال بسيار خوب‌ علاقه‌مندان، بانك‌ پاسارگاد سومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي بانك ‌پاسارگاد را برگزار خواهد كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، خسرو رفيعي دبير اجرايي جشنواره ضمن اعلام اين خبر گفت: جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي بانك‌ پاسارگاد، در 2 محور مسووليت‌هاي اجتماعي در زمينه‌هاي تكريم خانواده، حفظ منابع‌ طبيعي و محيط‌زيست و اهداي عضو و همچنين حمايت از توليد ملي در بستر اقتصاد مقاومتي با دعوت از جوانان و علاقه‌مندان به هنر فيلمسازي كه دغدغه مسائل اجتماعي و فرهنگي را نيز دارند، برگزار خواهد شد. وي ادامه داد: در دو جشنواره برگزار شده، آثار بسيار ارزشمندي از علاقه‌مندان به اين حوزه به دبيرخانه رسيد كه ماحصل آن مجموعه‌اي فاخر از فيلم‌هاي كوتاهي شد كه به ‌منظور به تصوير كشيدن دغدغه‌هاي جامعه در محورهاي ياد شده، ساخته شده و به نمايش درآمدند. مدير روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد افزود: در كنار پرداختن به چالش‌هاي موجود، اين جشنواره فرصتي بود تا استعدادهاي نهفته‌اي كه به هر دليل فرصت بروز و ظهور نمي‌يافتند، شكوفا شوند. اين مهم با استقبال بسيار خوب جوانان و علاقه‌مندان و ارسال آثار به دبيرخانه تقويت شد. مشاور مديرعامل بانك‌ پاسارگاد در ادامه تصريح كرد: در سومين دوره از جشنواره نيز از وجود هيات داوران خبره و علاقه‌مند، براي بررسي دقيق آثار بهره خواهيم برد و اميدوار هستيم در اين دوره نيز اهداف جشنواره محقق شود.

وي ادامه داد: همان‌طور كه اشاره شد، اين جشنواره در محورهاي مسووليت‌هاي اجتماعي در زمينه‌هاي تكريم خانواده، حفظ منابع‌ طبيعي و محيط‌زيست و اهداي عضو، حمايت از توليد ملي در بستر اقتصاد مقاومتي و همچنين يك بخش جنبي با محوريت ايده‌هايي كه در هر بخش امكان ساخت نيافته‌اند، برگزار خواهد شد. فراخوان ارسال آثار نيز تا پايان سال جاري منتشر خواهد شد.

گفتني است، دبيرخانه فيلم 180 ثانيه‌اي بانك ‌پاسارگاد به شماره 31-82893030 و سايت جشنواره به آدرس http: //www.pasargadfilmfest.ir آماده پاسخگويي به سوالات علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون