• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4278 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ دي

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

روزنامه الخليج امارات در گزارش مربوط به بازي ايران و يمن نوشت: در نيمه دوم هم تيم ايران مانند نيمه اول مالكيت توپ را به‌طور كامل دراختيار داشت اما بازيكنان اين تيم در از دست دادن فرصت‌هاي گلزني متعدد با يكديگر رقابت مي‌كردند.

كارشناس عراقي شبكه الكاس قطر گفت: كي‌روش مربي‌اي نيست كه قبلا جايي براي تيمش قهرماني آورده باشد. من مطمئنم كه او در اين دوره هم نمي‌تواند و در مراحل بعدي ايران حذف خواهد شد!

علي پروين درباره اختلاف برانكو و كي‌روش گفت:
هر بار كه خواستم اختلاف اين دو نفر را حل كنم به ديوار خوردم و كار از پيش نرفت.

بعد از كنايه‌هاي كي‌روش به برانكو در مصاحبه بعد از بازي ايران با يمن، باشگاه پرسپوليس اعلام كرد به‌خاطر حفظ آرامش تيم ملي در اين رابطه موضعي اتخاذ نخواهد كرد.

مهدي طارمي با دبل در بازي برابر يمن شمار گل‌هاي ملي خود را به عدد ۱۵ رساند و در رده ۱۰ برترين گلزنان تاريخ تيم ملي فوتبال ايران در كنار حميد عليدوستي
قرار گرفت.

سعيد عزت‌اللهي با انتشار عكسي در استوري اينستاگرامش، نشان دادن عدد 6 توسط مهدي طارمي بعد از گلزني، در جهت حمايت از او بوده، نه كري‌خواني براي استقلالي‌ها.

سايت فيفا در گزارشي به تمجيد از عملكرد خوب ايران در بازي برابر يمن پرداخت و نمايش شاگردان كي‌روش را ستود.

سامان قدوس، هافبك تيم ملي فوتبال ايران در مورد گل زيبايش به يمن گفت: فكر مي‌كردم توپ به جايي برسد كه ايستاده‌ا‌م ولي بهتر از اين گل را در آينده براي تيم ملي مي‌زنم.

روزنامه الخبر مصر در واكنش به برد پرگل ايران مقابل يمن تيتر زد: ايران يمن را پنج‌تايي كرد؛ خط و نشان براي مدعيان.

بيرانوند درباره نخستين كلين شيتش در جام ملت‌هاي آسيا گفت: اينكه تمام رسانه‌ها روي من و تيم ملي تمركز كرده‌اند، كار ما را سخت‌تر مي‌كند. تيم ما طوري ساخته شده كه قاعدتا نبايد گل بخوريم.

سردار آزمون درباره برد قاطع تيم ملي مقابل تيم ملي يمن گفت: فينال اول‌مان را خوب به پايان رسانديم. اما مردم با اين نتيجه نگويند كه راحت به فينال آسيا مي‌رويم چون كار خيلي سختي است و تيم‌هاي قوي
وجود دارد.

توييتر باشگاه آميان فرانسه با انتشار پيامي با تصوير شادي سامان قدوس با پرچم ايران به ستاره خود به خاطر گلزني و شروع رويايي با تيم ملي تبريك گفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون