• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4279 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

با ويژگي‌هاي مركز تماس همراه اول ۹۹۹۰ بيشتر آشنا شويد

اگر مشترك همراه اول هستيد، خوب است با ويژگي‌ها و خدمات مركز تماس همراه اول به شماره ۹۹۹۰ بيشتر آشنا شويد.

هر مشترك تلفن همراه در كشور يك ‌بار هم كه شده به تماس با مركز مشتركين براي برطرف كردن مشكل يا سوال در مورد خدمات نياز پيدا كرده است. مركز تماس همراه اول با شماره ۹۹۹۰ يا ۰۹۱۲۹۹۰ از خطوط ثابت در دسترس مشتركين است.

خوشبختانه تماس با اين مركز برخلاف ايرانسل براي مشتركين همراه اول هزينه‌اي ندارد و مي‌توانيد در هر ساعت از شبانه‌روز براي ارايه هر گونه انتقاد، پيشنهاد يا بررسي مشكلات خود با اين سامانه تماس بگيريد. اين سامانه از طريق كارشناسان پاسخگو به صورت تلفني يا از طريق سامانه هوشمند تلفني IVR به مشتركين خدمات زير را ارايه مي‌دهد:

- ارايه اطلاعات مربوط به سرويس‌ها، خدمات و صورت‌حساب به مشتريان

- پيگيري و حل مشكل مشتريان در كوتاه‌ترين زمان ممكن و تشكيل تيكت در صورت لزوم

- اعلام وضعيت سيم‌كارت و علت قطع تلفن همراه

- اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سيم‌كارت، افزايش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

- راهنمايي در مورد خريد، ثبت‌نام و نقل و انتقال تلفن همراه

- راهنمايي مشتركين درباره چگونگي استفاده از رومينگ بين‌الملل، كشورهاي طرف قرارداد و تعرفه‌هاي جاري

-‌ فروش انواع Device‌هاي اينترنت همراه(به زودي)

- نحوه فعال‌سازي و اتصال به اينترنت

- راهنمايي مشتركين در خصوص نحوه فعال‌سازي بسته‌هاي هوشمند اينترنت، پيامك و مكالمه

- دريافت گزارشات مربوط به مشكلات شبكه اعم از پوشش شبكه و آنتن‌دهي و پيگيري زمان رفع مشكل

- قطع و وصل پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي و پيامك‌هاي مبتني بر محتوا

در همين خصوص سرويس دوزبانه IVR(پاسخگويي هوشمند) نيز خدمات زير را براي مشتركين ارايه مي‌دهد:

- خدمات مالي(اعلام جزييات و پرداخت قبض پايان دوره و ميان دوره، اطلاع از تعرفه‌‏ها و…)

- دريافت اطلاعات، فعال‌سازي و غيرفعال‌سازي سرويس‌هاي ويژه(اينترنت همراه، آواي انتظار، همراهان اول، پيامك تبليغاتي، تماس‌بان و…)

- دريافت خدمات غيرحضوري(قطع و وصل خط، دريافت PIN و PUK، دريافت ريز مكالمات، تغيير رمز عبور)

- اطلاع از اينترنت همراه(نوترينو)، خريد بسته‌ها و اعلام مشكلات

- شركت در نظرسنجي و ارايه پيشنهادات و انتقادات

- امكان شارژ TOP UP(مستقيم) به صورت دلخواه

- خروج از ليست سياه (ويژه مشتركين اعتباري)

همچنين بهتر است به‌ جاي اينكه با سامانه ۱۹۵ رگولاتوري براي مطرح كردن انتقادات خود تماس بگيريد، مراتب را با مركز تماس ۹۹۹۰ همراه اول در ميان بگذاريد، چراكه شكايات شما در نهايت به اين مركز خدمات منتقل خواهد شد و به اين ترتيب مي‌توانيد با تماس مستقيم زودتر به نتيجه برسيد.

 


عزم وزارت صمت براي حل مشكل ذوب‌آهن اصفهان

ذوب‌آهن اصفهان با برپايي غرفه و ارايه محصولات و توانمندي‌ها همچنين نيازمندي‌هاي خود در حوزه بومي‌سازي، حضوري فعال در اولين نمايشگاه و جشنواره ملي فولاد ايران دارد. اين نمايشگاه و جشنواره تا 20 دي ماه در برج ميلاد ادامه دارد.

اين رويداد مهم با حضور مهندس حميد‌رضا فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي و رييس كميسيون صنايع و معادن، دكتر خداداد غريب‌پور رييس هيات عامل ايميدرو و معاون وزير صنايع و معادن، دكترجعفر سرقيني معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صمت، دكتر بهرام سبحاني رييس انجمن توليد‌كنندگان فولاد و رييس هيات‌مديره ذوب‌آهن اصفهان، مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل اين شركت، مهندس علي شكرريز عضو هيات‌مديره ذوب‌آهن و جمعي از پيشكسوتان، مديران، كارشناسان، مسوولان و دست‌اندركاران صنعت فولاد كشور افتتاح شد سپس نمايشگاه فولاد نيز با حضور اين مسوولان آغاز به كار كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون