• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4284 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

خوزه مورينيو در شبكه «بي اين اسپورتس» كار تفسير بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا را با ديدار قطر و عربستان شروع كرد. او براي تفسير هر بازي بيش از 60 هزار پوند دستمزد دريافت مي‌كند. نشريه تايمز ادعا كرد كه آقاي خاص براساس توافقي كه با منچستريونايتد داشته، اجازه صحبت عليه باشگاه سابقش را ندارد؛ چرا كه در غير اين صورت او بخش بزرگي از 15 ميليون پوند غرامتي را كه پس از اخراج قرار است از باشگاه انگليسي دريافت كند ، از دست خواهد داد.

ميرسلاو سوكاپ سرمربي اهل چك تيم ملي بحرين پس از پيروزي اين تيم مقابل هند گفت: ما احترام زيادي براي هندي‌ها قائل هستيم، اما در عين حال شناخت بسيار كافي از اين تيم داشتيم و بازيكنان كاملا به شرح وظايف‌شان به درستي عمل كردند و همين موضوع به نوعي برگ برنده ما در اين ديدار محسوب مي‌شد.

كارلوس كي‌روش در نشست خبري پيش از بازي ايران و عراق گفت: اگر يك بازي در جهان باشد كه دو تيم بخواهند در نهايت آرامش از آن لذت ببرند، بازي فردا است؛ چون هر دو كارشان را انجام داده‌اند و صعود به مرحله بعدي قطعي شده است؛ البته رسانه‌هاي عراقي از خواسته خودشان براي پيروزي مي‌گويند و اين برعكس يك سري رسانه‌هايي در ايران است كه متعهد نيستند براي پيروزي ايران.

سركو كاتانچ، سرمربي عراق، در آستانه بازي با ايران در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد كه آيا او از برانكو براي بازي با ايران كمك گرفته، گفت: من هيچ درخواستي از برانكو نداشتم و تمركزم روي آگاهي‌هاي خودم است. برانكو هيچ اطلاعاتي در مورد ايران به من نداده و من احتياجي هم به اين موضوع ندارم. ما همه‌چيز را با ديدن بازي‌هاي ايران متوجه مي‌شويم.

آلبرتو زاكروني، سرمربي امارات، پس از صعود تيمش به مرحله حذفي مسابقات گفت: شما فكر نكنيد كه من از نظرات كلي مردم نسبت به اين تيم اطلاعي ندارم. مي‌دانم كه مردم رضايت نسبي از اين تيم ندارند اما ما در بازي‌هاي آينده راه‌حل‌هايي داريم كه در بازي‌هاي بعدي حتما ارايه خواهيم داد و شرايط تيم مطمئنا از اين بهتر خواهد شد.

همام طارق، هافبك تيم ملي عراق و عضو باشگاه استقلال پيش از ديدار با ايران گفت: تيم ملي ايران تيم قدرتمندي است و ما بازي سختي پيش رو خواهيم داشت. من با سبك بازي ايراني‌ها آشنا هستم و با حضورم در ليگ ايران نحوه بازي ايران را خيلي خوب مي‌دانم. ما در ديدار فردا به دنبال برد هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون