• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4288 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن

ويژه

تسهيلات پاسارگاد ويژه‌ سپرده‌داران كوتاه‌مدت و جاري

بانك‌پاسارگاد جهت بهره‌مندي اشخاص حقوقي، فعالان اقتصادي و صاحبان مشاغل و با هدف كمك به رشد و شكوفايي صنايع داخلي و چرخه اقتصاد كشور اقدام به ارايه تسهيلات ارزان‌قيمت در قالب بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد با اعلام اين خبر گفت: بانك‌پاسارگاد با هدف كمك به رشد و شكوفايي چرخه اقتصاد كشور و افزايش دامنه خدمات بانكي، اقدام به اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت به اشخاص حقوقي، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادي و پذيرنـدگان فعـال دستگاه‌هاي كارت‌خوان بانك (داراي مجوز فعاليت) كرده‌است. وي با اشاره به مزيت‌هاي سرمايه‌گذاري از طريق بهره‌مندي از اين نوع تسهيلات ادامه داد: ارايه اين تسهيلات بدون محدوديت است. همچنين دوره انتظار مشخصي نيز براي آن در نظر گرفته نشده‌است. تنوع در نرخ تسهيلات، عدم نياز به مسدودي سپرده و تعيين نحوه بازپرداخت بر اساس نياز مشتري از ديگر ويژگي‌هاي اين نوع تسهيلات است. وي افزود: بر اساس اين طرح، مشتريان متناسب با ضريب امتياز خود در بانك و با حداقل مانده روزانه يك ميليون ريال در حساب‌هاي جاري و كوتاه‌مدت خود مشمول برخورداري از اين تسهيلات مي‌شوند. نرخ اين تسهيلات 9 الي 18 درصد براي حساب‌هاي جاري و 18 درصد براي حساب‌هاي كوتاه‌مدت عادي است. تسهيلات اعطايي به اشخاص حقيقي و حقوقي كه داراي فعاليت‌هاي اقتصادي هستند، تعلق مي‌گيرد. او ضمن اشاره به ساير طرح‌هاي بانك‌پاسارگاد كه در قالب بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي ارايه مي‌شود، تصريح كرد: گشايش اعتبار اسنادي داخلي و صدور انواع ضمانت‌نامه از ديگر طرح‌هاي بسته حمايتي هستند كه تاكنون مورد استقبال مشتريان گرامي قرار گرفته‌اند. شعبه‌هاي بانك‌پاسارگاد در سراسر كشور، مركز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره 82890 و همچنين سامانه ارتباط با مشتريان در سايت اين بانك به آدرس
www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتريان است.

 

برگزاري كارگاه مديريت سبز در منطقه 8 عمليات انتقال گاز

به منظور ارتقاي دانش و مهارت‌هاي مربوط به تكنيك‌هاي زيست‌محيطي، اعمال سياست‌هاي مصرف بهينه و اجرايي كردن شاخص‌هاي مديريت سبز، كارگاه آموزشي، با حضور پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز در تبريز برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران، دراين كارگاه آموزشي كه به‌مدت يك روز به طول انجاميد، محمد ابراهيم رمضاني، استاد دانشگاه و مدرس اين دوره، توضيحاتي پيرامون دانش زيست‌محيطي، استفاده از فناوري‌هاي پاك و سازگار با محيط زيست را مطرح كرد و در جمع حاضرين به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون