• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4288 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن

نقشه قتل همسر براي ازدواج با قاتل

گروه اجتماعي| كارآگاهان جنايي پايتخت پرده از جنايتي برداشتند كه حدود يك‌ماه قبل در آن مردي به قتل رسيده‌بود و اينك همسر مقتول به همراه مردي ديگر به عنوان متهمان اين ماجرا دستگير و تحت بازجويي قرار‌گرفته‌اند. ماجرا مثل بسياري از پرونده‌هاي افراد گمشده با طرح شكايتي مبني بر گم شدن مردي 54ساله به نام سعيد آغاز شد و ماموران كلانتري 130 نازي‌آباد نخستين تحقيقات را در اين باره آغاز كردند. براساس گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران پسر سعيد به ماموران گفت كه پدرش با همسر دومش زندگي مي‌كرده و الان دو روز است كه نه تلفنش را جواب مي‌دهد و نه سميرا، همسر دوم او از وضعيت او خبر دارد. با شروع تحقيقات جنايي در پليس آگاهي مشخص شد كه در همين روزهاي گم شدن سعيد در دو مرحله از حساب سعيد به حساب سميرا كه زني 32 ساله است پول‌هايي به مبلغ 17 و 126ميليون تومان واريز شده است. بنابراين ظن پليس بيش از پيش به سميرا قوت گرفت كه از وضعيت شوهرش اظهار بي‌اطلاعي كرده بود.

كارآگاهان پليس همچنين متوجه شدند سميرا با مردي كه در كار مشاوره املاك است ارتباط دارد و اين مرد كه فرزاد نام دارد يك روز بعد از مفقود شدن سعيد در خانه آنها حضور داشته است.

تجسس‌ها براي يافتن سعيد ادامه داشت كه ماموران در گام بعدي تحقيقات پي بردند سميرا با مردي به نام فرزاد ارتباط دارد كه در كار مشاوره املاك فعاليت دارد و اين مرد مدتي پيش براي آنها (سعيد و همسرش) خانه اجاره كرده بود همچنين مشخص شد يك روز پس از مفقود شدن سعيد، اين مرد (فرزاد) در خانه سميرا حضور پيدا كرده است.

پس از آنكه كارآگاهان پليس به رفت و آمدهاي سميرا و فرزاد مظنون شدند با هماهنگي بازپرس شعبه چهارم دادسراي امورجنايي تهران حكم بازداشت اين زن در 27 دي صادر شد و در نخستين بازجويي‌ها سميرا چاره‌اي جز بيان واقعيت در مورد رابطه‌اش با فرزاد نداشت. او به كارآگاهان گفت كه بر سر اجاره يك ملك با فرزاد آشنا شده و از آنجايي كه به شوهرش سعيد سوءظن داشته رفته‌رفته جذب اين مرد شده است. براساس اعترافات سميرا اين زن با فرزاد نقشه از سر راه برداشتن سعيد را كشيده بودند تا بعدا خودشان بتوانند با هم ازدواج كنند. به همين دليل هم سميرا شوهرش را ترغيب مي‌كند تا براي يافتن اشياي عتيقه راهي جاده قم شوند و اين كار را هم با فرزاد انجام بدهند. در بيابان فرزاد با ضربات چاقو به گردن و سينه سعيد او را به قتل رسانده و جسدش را در بيابان رها كرده و به تهران بازگشته‌اند.

با اين اعترافات ضمن بازداشت فرزاد جست‌وجو براي كشف جسد سعيد در بيابان‌هاي جاده قم آغاز شد ولي مشخص شد جسد اين مرد توسط حيوانات وحشي خورده‌شده است و فقط كاپشن و شلوار خوني‌اش پيدا شد. با اين حال تحقيق درباره اين جنايت همچنان توسط كارآگاهان پليس آگاهي از سميرا و فرزاد در جريان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون